NOD Juli 2018

@Ladydance ,, dat is al een behoorlijke tijd. Niet leuk. Ik hoop voor je dat het snel raak is! 
Vorige week heb ik een uitstrijkje laten maken omdat ik een bultje op m'n baarmoedermond heb met zo'n puntje erop. De dokter gaf aan dit vaker te zien bij vrouwen. En t zag er verder niet onrustig uit en hoefde me geen zorgen te maken. Waarschijnlijk heb ik t iedere periode ofzo...ben sinds kort van steeds gaan controleren wat de stand van de baarmoedermond is enz.  Volgende week kan ik bellen voor de uitslag hopelijk is het niks geks en hoef ik me verder geen zorgen te maken. Googlen niet doen, want dan lees je gelijk dat t het ergste is.  Sorry voor de details?
Maar maakte me wel gelijk zorgen wat het was en of t een belemmering is ofzo met zwanger worden ?
 
Wat balen @Ladydance! Ik hoop dat je vol goede moed de volgende ronde in kunt gaan! 
Maandag zou ik mijn MS moeten hebben (bij een cyclus van 29 dagen). Moet er wel bij zeggen dat dit pas de tweede natuurlijke menstruatie wordt na stoppen met de pil dus ik hou me daar nog niet teveel aan vast. 
Succes deze spannende dagen meiden!
 
Hoe dichter ik bij mijn NOD kom, hoe meer gedachten er door mijn hoofd spoken. Dat zijn hele leuke positieve gedachten maar ook minder leuke. Over dat laatste maak ik me wel zorgen. Ik denk dan dingen als: doen we hier wel goed aan, is het niet te snel, kunnen we dan nog wel leuke dingen doen samen, kan ik wel een goede moeder zijn want ik weet niks van baby's etc etc.
Ik ben 26 en heb een heerlijk burgerlijk leven. Een leuke avond is voor mij uit eten gaan of een gezellige meidenavond hebben, spelletjes doen. Misschien een beetje suf. Maar echt geen wild leven waar geen baby in zou passen. Dat weet ik ook allemaal wel, maar waarom heb ik al die angstige gedachten dan? Herkennen jullie dat?
 
Ik spreek niet uit ervaring (ik zit ongeveer in dezelfde situatie als jij) maar volgens mij is het heel normaal om over zulke dingen te piekeren! Niet nodig natuurlijk, maar wel te verwachten :) Je gooit je leven tenslotte wel behoorlijk om op deze manier! Verandering en het onbekende is altijd spannend. Misschien kun je je gedachten gewoon verzetten door afleiding te zoeken, of misschien kun je je alvast inlezen om het gevoel te krijgen dat je beter voorbereid bent?
 
Terug
Bovenaan