NOD Juli 2018

@citrus Ja leuk dezelfde dag, kunnen we samen aftellen! 
 
@basilicum wat supernaar dat je nu alleen bent. En niets om je voor te schamen! Het blijft een teleurstelling of het nou ronde 1 of ronde 10 is. Heb je wat afleiding? 
 
Spannend weer zeg allemaal ! Op naar positieve testen einde van de maand.
Ik ben ruim een week geleden ongesteld geweest duurde 4 dagen, en had gister licht roze bloed bij afvegen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Eergister zijn we wel intiem geweest.. herkent iemand dit? Voor mij helemaal nieuw....
 
Spannend weer zeg allemaal ! Op naar positieve testen einde van de maand.
Ik ben ruim een week geleden ongesteld geweest duurde 4 dagen, en had gister licht roze bloed bij afvegen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Eergister zijn we wel intiem geweest.. herkent iemand dit? Voor mij helemaal nieuw....
 
Bedankt voor jullie lieve reacties! Gelukkig kan ik hier blijven hangen. Nieuwe NOD is 27/28/29 juli.
succes aan alle dames die bijna hun NOD hebben! 
 
Ik kan het bijna niet geloven, maar vanmorgen een positieve test in handen. Lekker eigenwijs toch een test gedaan, 1 dag voor nod.
Mijn borsten deden al meer dan een week zeer en had het ondanks deze temperatuur soms koud. Wat buikpijn, moe, migraine en duizelig. Die combinatie maakte dat ik me niet langer in kan houden. Heel gek, maar wat leuk :) :) 
 
Terug
Bovenaan