NOD Juli 2018

Zou ik die knop dan ook mogen hebben Citrus? ;)
Hier nu 3 dagen voor mijn NOD en mijn vroege test was nog hartstikke negatief. Wel de nodige klachten, maar kan mij ook voorstellen dat mijn hoofd voor de symptomen zorgt. Als ik toch aan het duimen ben, dan duim ik ook even voor jullie mee ;) Succes allemaal!
 
Bedankt voor alle lieve berichten. Zo onwerkelijk dat we meteen in de eerste ronde zwanger zijn. Zo'n zegen! 
Citrus, mijn symptomen: 
Laat ik beginnen met zeggen dat ik een super regelmatige cyclus heb dus dat ik vrij zeker weet wanneer ik mijn eisprong heb en dat is zondag precies twee weken geleden. Flink geklust rond die datum.
Die donderdag erna voelde ik geloof ik mijn innesteling. Krampjes en wat steekjes enzo. Vond het wel vroeg, maar het kon wel volgens het internet. Die zaterdag begonnen de vage klachten als gevoeldige borsten bij het hardlopen en een wat weeig gevoel als ik niet op tijd at enzo. Die maandag een test gedaan (was er van overtuigd dat mijn lichaam super snel was, dus ja... Maar omo wit hoor). Vage klachten gingen wel door. Beetje weeig gevoel, krampen en opgeblazen gevoel enzo... Woensdag weer een test gedaan en daar was een super licht lijntje te zijn. Gisteren behoorlijk misselijk geweest dus was echt wel overtuigd inmiddels. Pijnlijke borsten en alles en vanmorgen dus een duidelijk lijntje op de test. Echt niet te missen. Nu wachten tot NOD natuurlijk nog. Gekke gedachte dat mijn menstruatie niet gaat komen. 
Oh ja, en plassen, heel veel plassen... leg echt kilometers af op mijn werk. Tegen de tijd dat ik het bekend ga maken hebben ze het aan het slijtspoor op het tapijt denk ik al gezien. 
 
@noorw gefeliciteerd!! 
Hahaha ik lig wel helemaal dubbel om je laatste stukje over t plassen ?.  Ik ga ook echt rete vaak naar de wc. Soms maar voor 5 druppels. Ik wissel nu af van wc zodat het niet opvalt dat ik om de zoveel minuten ga ?
 
Gefeliciteerd iedereen die positief getest heeft.
Hier zitten we in de eerste "echte" ronde. Vanaf januari gestopt met de pil en al snel een aardig regelmatige cyclus (29/30 dagen). 
Nu zo'n 2 dagen overtijd (m'n Flo app verandert steeds van mening als ik symptomen invul). Heb al ongeveer 2 weken last van alles wat je kan verzinnen. Krampen in de buik, vooral tijdens het sporten, vermoeid, extreem goede reuk (zelfs leidingwater heeft een geur, terwijl ik nooit iets ruik).. Maar... negatieve testen. We wachten het af.. 
 
@Noorw: lol een slijtspoor op het tapijt. Ik loop hier ook heel wat af inmiddels. Irritant he? Vaak valt het jou meer op dan anderen, tenzij ze erg opmerkzaam zijn ofzo. En anders kun je er nog een blaasontsteking smoes tegenaan gooien.
Ik heb gister gebeld voor een intake bij de vlos. Die stond op 17/8. Toen ik zag dat ik dus nog 4 hele weken moest wachten werd ik helemaal gek. Hoe ga ik dat volhouden? Ik wil niet en tegelijk wil ik zo graag een echo met goed nieuws. Dus vanochtend weer gebeld en nu heb ik gelukkig een afspraak op 6/8 (dan ben ik 7+2 zwanger). Heel vroeg, maar als het mis is weet ik het liever vroeger dan later. De streepjes van de testen lopen mooi op, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks.
Mijn opa leeft nog steeds, hij is zwak maar houd vol. Kwestie van dagen zegt de arts. Je kan zo weinig doen. Er zijn en zn hand vasthouden. Het voelt alsof ik alleen maar aan het wachten ben, zo dubbel. Ik ben verdrietig maar ook blij omdat ik toch weer zwanger ben, het voelt zo vreemd. Lastig omdat ik niet in de buurt van het verpleeghuis waar mijn opa ligt woon. Ik kan niet even op en neer. En ik ben zo moe. En dan morgen ook nog een bruiloft. Heel fijn natuurlijk maar ik ben een soort vat met emoties die alle kanten op gaan.  PFFF.
 
@BellaNova: hier ook 28 juli NOD (als ik mijn langste cyclus neem). Dus we wachten gezellig samen tot het bittere einde :)Gefeliciteerd voor alle meiden die zwanger zijn!!!!!! Echt heel leuk!!Laat die zwangerschapsregen ook even hier komen deze maand hahaha! Ik word toch wel ongeduldig nu.@Pyamadag: jouw verhaal doet mij denken aan mijn en mijn zus. Toen zij in 2014 zwanger was van de eerste lag mijn opa op sterven. Mijn zus was toen 8 weken zwanger. Mijn opa is de eerste geweest aan wie ze het had verteld. Zo TROTS dat hij was. En toen hij overleed (toen ze 9 weken was) kwam ik afscheid nemen bij mn opa en oma thuis. De hele familie was er. Mijn zus zei: kom even een rondje lopen samen. En toen vertelde ze mijn dat ze zwanger was en dat ik tante zou worden. Zal het nooit vergeten! Bijzonder moment
 
@Joena: wat een bijzonder verhaal, en wat fijn dat je het deeld. En hoe mooi dat je opa dat toch nog mee mocht maken. Zo bijzonder. Mijn opa is niet zo meer bij kennis dat ik het hem kan vertellen. Maar het geeft hoop.
 
@Noorw gefeliciteerd!!
Meiden met een negatieve test.. wat balen zeg! Misschien te vroeg getest? Ik duim dat jullie snel een positieve test zullen hebben.
Ik zit op dag 21. Ik hoop dat het raak is. Merk eigenlijk nog niks geks. Gewoon de normale dingetjes, krampjes, zere borsten etc. 
Als ik deze ronde ongesteld word ga ik 3liter wijn drinken. Eet al drie maanden lang geen 'slechte' dingen meer. 
Manlief vraagt steeds: 'Ben je al zwanger?' haha. Dat is niet helemaal hoe het werkt schat :') 
 
Terug
Bovenaan