@Noorw: lol een slijtspoor op het tapijt. Ik loop hier ook heel wat af inmiddels. Irritant he? Vaak valt het jou meer op dan anderen, tenzij ze erg opmerkzaam zijn ofzo. En anders kun je er nog een blaasontsteking smoes tegenaan gooien.
Ik heb gister gebeld voor een intake bij de vlos. Die stond op 17/8. Toen ik zag dat ik dus nog 4 hele weken moest wachten werd ik helemaal gek. Hoe ga ik dat volhouden? Ik wil niet en tegelijk wil ik zo graag een echo met goed nieuws. Dus vanochtend weer gebeld en nu heb ik gelukkig een afspraak op 6/8 (dan ben ik 7+2 zwanger). Heel vroeg, maar als het mis is weet ik het liever vroeger dan later. De streepjes van de testen lopen mooi op, maar ja, dat zegt natuurlijk ook niks.
Mijn opa leeft nog steeds, hij is zwak maar houd vol. Kwestie van dagen zegt de arts. Je kan zo weinig doen. Er zijn en zn hand vasthouden. Het voelt alsof ik alleen maar aan het wachten ben, zo dubbel. Ik ben verdrietig maar ook blij omdat ik toch weer zwanger ben, het voelt zo vreemd. Lastig omdat ik niet in de buurt van het verpleeghuis waar mijn opa ligt woon. Ik kan niet even op en neer. En ik ben zo moe. En dan morgen ook nog een bruiloft. Heel fijn natuurlijk maar ik ben een soort vat met emoties die alle kanten op gaan. PFFF.