NOD Juli 2018

@Lilyy: ahh we lopen redelijk gelijktijdig dus. Tot nu toe heb ik nog nooit een test voor de NOD gedaan (sinds dec 2017 gestopt met de pil). Maar wel 1x dus op NOD getest en toen positief.. toen 4dg later dus helaas een miskraam. Ergens ben ik ook wat bang voor herhaling.. dus dan weet ik misschien liever niet dat ik zwanger ben en dat ik het als een late menstruatie beschouw dan wederom hetzelfde ..
maar ja.. wachten is nooit leuk. Ik ga in ieder geval niet voor de NOD testen, maar misschien wel op de dag zelf of erna. 
 
@FluitendeVogel oh ja ik snap het. Lijkt me idd heel erg naar om positief te testen en dat het daarna alsnog misgaat? is dat al lang geleden? Hoeveelste ronde zit je nu?
Ik zat net even terug te kijken, maar heb dus waarschijnlijk de eisprong op 10-7 gehad wat dus betekend dat dinsdag al m'n NOD is. Ik denk wel dat ik dinsdag gewoon een test ga doen of ik probeer het te rekken tot woensdag of donderdag (wat me waarschijnlijk toch niet gaat lukken ben veelste nieuwsgierig) begin er nu toch wel een beetje zenuwachtig van te worden, heb sinds vannacht zo'n 'gelukkig' gevoel van binnen ofzo kan het eigenlijk niet echt uitleggen. Ik voel me zo vrolijk alsof het deze ronde wel is echt zo zou kunnen zijn. Afwachtennnn
 
Ik ga vanavond even alles terug lezen! Omdat ik net uit werk kom maar wel de hele tijd op het werk aan dit dacht:
 
Ik zat vanmiddag tijdens werk te bedenken dat ik misschien een late innesteling heb gehad. 
 
Woensdagochtend 06:00uur werk ik wakker van de onderbuikpijn. Dit duurde ongeveer 15 minuten de enorme kramp. 
 
Sinds gisteren wat waterig bloed dacht ik te zien en vandaag wat oud bloed. 
 
Ik heb geen menstruatie pijn, geen rugpijn alleen vanochtend wat licht misselijk.  
 
Wat denken jullie? Zeker weten zal ik niet wat de pijn is geweest maar zal er een kans zijn? 
 
 
 
Spannend beautygirl! Wat je uitlegt klinkt wel logisch... Zeker gezien je een kleine bloeding hebt gehad, maar niks dat doorzet. Ik duim voor je!
 
@klijn dank! Spannend stiekem wel.
maar ik zit even te twijfelen. Morgen testen maar misschien toch kan dat menstruatie doorbreekt (ik ben er toch een beetje bang boor)  en geen rust hebben omdat ik moet werken, of zondag testen en meer rust hebben, en ook vrij zijn van werk samen met mijn liefde. 
 
@lilyy: ahh dus het komt al dichterbij.. spannend. Dit is ronde 7 voor ons.. mijn cyclus is tot nu toe alleen nog niet heel regelmatig wat het lastig maakt.. 
Helaas vanmorgen een temperatuurdaling gemeten. Dus ik vrees dat ik toch weer ongesteld ga worden :(
 
Hier is vannacht mijn memstruatie doorgekomen. Oh wat stom! 
Dan hebben we een keer heel veel sex rond de eisprong en dan is het alweer niet raak! Ik ga vandaag maar eeer ovulatie testen bestellen. 
 
Terug
Bovenaan