NOD Juli 2018

Shit beautygirl! En hier helaas t zelfde... wéér een ronde verder :( moest gisteravond gewoon huilen toen ik ongesteld werd, zo baal ik er weer van. Maar goed, ik ben niet de enige bij wie het langer duurt! Maar als ik al die berichten lees van eerste of tweede ronde raak krijg ik toch zo'n naar jaloers gevoel, wil ik ook!
 
@beautygirl: ooooh no. Pfffff wat enorm balen zeg. Ik leef echt met je mee :(. Sjongejonge ik snap dat je verdrietig bent. Maar goed: de aanhouder wint dus op naar de volgende ronde. Dan zou her precies na een jaar zijn toch? Let it be August! ❣
Ja die berichten van in de eerste ronde raak zijn voor mijn gemoedstoestand ook niet goed ?. Alsof er wat mis is met mij/ons...
@fluitendevogel: Of de innesteling? Dan daalt hij ook toch ? Die kan laat zijn. Ik duim mee dat het goed komt...
Hier alles goed. Tsja... Wat kan ik zeggen? Ik zit nog wel even op het wachtbankje...
 
@Ananass: hier ook al sinds januari bezig. Dus je bent zeker niet de enige. Ook ons is het op een dag gegund. Ik snap de tranen had ik vorige keer ook.... ❣????
 
Ahh Balen dames!! 
Ik snap dat je moest huilen hoor.
Ik zit nog steeds te duimen dat het vandaag of morgen niet komt. Ben zelfs nog nooit overtijd geweest. Durf geen test te doen ben zo bang voor de teleurstelling.
 
@joena ja eind augustus een jaar gestopt met de pil. Vanaf november serieus bezig met zwanger worden. 
Soms snap ik gewoon niet dat wij niet meteen zwanger zijn. Je gaat twijfelen aan jezelf! Kan er wel om huilen dat het weer niet zo mag zijn. 
Om maar even positief te zijn, misschien wil ons toekomstige kindje gewoon niet in maart/april jarig zijn. 
@ananas ja, stom he! Het is gewoon zo stom dat we niet zwanger zijn. 
Dank allemaal! Ik ga nu lekker werken en afleiding zoeken. 
 
 
Balen @beautygirl! Snap dat je er verdrietig om bent dat zou ik ook hebben als ik toch ongesteld ga worden.
Ik ben vandaag echt al de hele dag kotsmisselijk, en allemaal wat steekjes onderin m'n buik... En heb echt een opgezette buik. Dinsdag als het goed is m'n NOD, twijfel of ik dan een gewone test kan doen of voor de zekerheid een vroege.. 
 
Terug
Bovenaan