NOD Juli 2018

@FluitendeVogel balen als je zo'n onregelmatige cyclus hebt he! Heb ik ook nog steeds en dat maakt 't allemaal een stuk moeilijker. Dit is pas ronde 2 voor ons dus jullie zijn toch al wel wat langer bezig! Ik duim voor je mee dat het gewoon raak is voor jullie!?
 
@beautygirl en ananas, shit :( Even lekker comfort food bingen de komende dagen (lekker wijntje erbij ;) ) en dan weer met frisse moed verder hopelijk!
 
En voor iedereen die al langer bezig is: pff, ik kan het me helemaal voorstellen dat het frustrerend is dat anderen wel snel zwanger zijn. Ik voel me ook bijna bezwaard nu ik dus in ronde 2 al positief mocht testen! Ik wou dat ik de gouden tip voor jullie had, maar ik denk niet dat die er is.. In ieder geval moed blijven houden, het lukt bij jullie uiteindelijk heus ook wel!
 
@klijn ja, vanavond ga ik een wijntje nemen bij het eten. 
Gelukkig veel afleiding gehad en gaat het inmiddels wel weer. Het blijft gewoon echt niet leuk om alweer teleurgesteld te worden. Deze cylcus gaan we er weer voor met ovulatie testen en hopelijk minder warm weer.
 
@Beautygirl: wat verdrietig voor je dat je weer ongesteld bent geworden. Wat een teleurstelling moet dat zijn. Ik snap heel goed hoor dat je dan even helemaal van de leg bent. Maar fijn dat het inmiddels weer wat beter gaat. Op naar de volgende ronde, een April/Mei baby! Geniet van je wijntje. 
 
Nou ik heb gisteren en vandaag ook een lekker drankje genuttigd! Lieve woorden van jullie allemaal. Raar dat dat je toch goed goed van onbekenden haha :)
op naar de vakantie hier. Nog 2 weken. En ik heb zo ondertussen in de gaten dat vakanties goed zijn om baby's te maken hihi
 
Pfffff killing Dit!! Vandaag is de verjaardag van mijn man en net heel zachtjes naar beden gegaan (half 6) om te testen en hopelijk een positieve test in te pakken als cadeautje....
Ik moet nog even wachten maar als ik hem in het licht hou dan zie ik een streepje!! Maar die zie ik wel vaker de laatste tijd whaha..ik kan ze blijkbaar erin DENKEN. Ik hoop dat ik niet paranoia aan het worden ben en straks de streep er wel/duidelijker staat....maar ben bang dat hij omowit is ...
Wordt vervolgt.......
 
Ja Klijn!!  Ik dacht dat iedereen wel zou slapen nog. Wat fijn dat je er bent :)
Ik hoef hem nu niet op een gekke manier vast te houden en krampachtig te knijpen met mijn ogen om een vaag iets te zien, wel nog krampachtig kijken. Denk niet dat het beter zal worden dan dit dus overmorgen nog een keer!! Maar...ik pak hem denk ik wel in om samen verder te hopen. Ik zie een licht lijntje dus... ?
 
Terug
Bovenaan