NOD Juli 2018

Oh wat fijn dat er toch echt iets lijkt te staan! :D nog even spannend dus maar wel een goed gevoel alvast ^^
En ja, ik moest plassen en wilde ook nog een keer testen ter bevestiging. Daarna kon ik niet meer slapen ?
 
Ah dat snap ik Ja! En? Weer dikke streep? 
Ik twijfel nu toch, moet hem in een bepaalde hoek houden en ik weet waar hij "hoort" heeft iemand dit weleens gehad? 
Vorige week zondag zag ik ook een streepje, iets duidelijker maar was waarschijnlijk een indroogstreepje. (Na 30min afgelezen)
Zijn de streepjes voorgedrukte ofzo.
Over 2 dagen zou hij donkerder moeten worden als ik daadwerkelijk zwanger ben , lijkt mij. 
 
Hoi Citrus,
Allereerst gefeliciteerd met je man. Ik hoop natuurlijk van harte dat er echt een streepje staat! Ik heb ook wel eens gedacht dat ik een streepje zag, maar ik hield mezelf voor de gek. Nu maar duimen dat het voor jou anders is!
 
Ja bij mij weer een mooie dikke streep, best nog donkerder dan de controlestreep. Fijn gevoel :) morgen ga ik de vk bellen!
Lastig zeg, als je zo moet twijfelen over je test... geen idee of je ze van tevoren kunt zien... Laten we gewoon hopen dat je idd over een paar dagen een écht duidelijke streep hebt!
 
Dankje BenB en super Klijn!! Spannende weken voor je, leuke spannende weken. 
Ja...ik ben goed in denkbeeldige streepjes, denk dat mijn man hem niet kan zien, zowel, dan krijg ik een sprankje hoop. Maar nog steeds pas dinsdag weer testen. Dan moet hij wel donkerder zijn als het zo had mogen zijn. 
Wordt (weer) vervolgd
 
Hoi Citrus, 
Na je post van vanmorgen kon ik het niet laten om zelf ook nog even een test te doen. In mijn test van gisteren bleek ineens een heel licht (indroog)streepje te staan. Snel even geplast met het idee dat er vast niets zou zijn. Tot mijn verbazing leek er een heel licht streepje te staan. Ik heb gelijk aan mijn man gevraagd of hij ook iets zag en hij zag het ook. Ik ga ook dinsdag nog een keer testen, want dit streepje is super licht. Ik wil je dus vooral hoop geven dat je best een streepje gezien kunt hebben vanmorgen! Duimen!!
 
Oh BenB   wat houden we het spannend!!!!!
Ik heb de test net ingepakt! Ik zag hem toch echt als ik hem schuin hield...haha. Maar toch. Man slaapt nog..of wacht haha. Mijn oudste zoon is nog niet wakker en de kinderen maken altijd samen ontbijt:)  pfff juist nu slaapt hij uit ??
 
We duimen dinsdag voor elkaar!!
 
@Citrus en BenB; het klinkt alsof ik jullie beiden mag feliciteren! Een streep is een streep hoe licht of donker ie ook is. Super nieuws beide!
Ik moet nog 2-3 dagen geduld hebben.. de temperatuur blijft nog wel goed, borsten zijn iets beurs.. Maar vandaag ook iets druk in de onderbuik wat ik ook wel eens voor de menses heb.. het kan dus alle kanten nog op :(.. 
 
Terug
Bovenaan