NOD Juli 2018

Ohh zo spannend allemaal!
En FluitendeVogel: ik had ook precies het gevoel dat ik gewend ben als ik ongesteld ga worden, maar dan een paar dagen eerder dan verwacht. Bleek bij mij juist een goed teken te zijn :D
 
Fluitendevogel, nog niet hoor, ik ben gek op denkbeeldige streepjes haha. Ik ben zo erg bang voor een teleurstelling dus nog geen felicitatie hoor, vind het zo suf om straks te melden dat ik het mij echt had ingebeeld :(  
Ik hoop het zo erg van niet en denk zelf ook altijd...streep is streep maar dan wil ik dat een ander dat ook ziet..over 10 minuten zijn de croissants klaar en gaan we hem wakker maken :)  als de kinderen weer gaan spelen dan geef ik hem de test met zweethandjes en of ik niet voor gek wordt verklaart haha. 
 
Goed dat he temp hoog blijft! Bij mij ook nog 37.3. Als hij omlaag gaat dan zelfde dag nog ongesteld dus so dat so good toch? Ik blijf voor je duimen. 
Mijn borsten zijn juist mega zacht!! Maar echt...heerlijk zacht. Heel gek
 
Hey dames, ik ben terug na een druk weekend ?. 
Allereerst gefeliciteerd aan de gene die net weten dat ze zwanger zijn. 
Citrus je houd het wel spannend he ?. 
 
Citrus en Bnb oehhh jullie maken mij blij:) duim duim!! 
Zal ik zo ook een test doen of wachten of mn ongi nog komt vandaag? 
 
 
Ik wil dus deze maand beginnen met ovutesten. Ik zou volgens mijn app 2 augustus met eisprong hebben. Maar omdat mijn cyclus nu na 4 maand 29 dagen ineens 30 dagen was. Weet ik niet wanneer de ovutesten te gaan gebruiken. kan iemand mij hier mee helpen ??
 
Terug
Bovenaan