NOD Juli 2018

Flo the app heeft mn NOD opeens gisterenavond naar maandag gezet? Hu? Hoe werkt dat dan? Volgens mij heb ik geen baarmoederchip;)
 
Dank je depss. Wij gaan nu naar ronde 17 dus wou nu de ovutesten wel eens een kans geven ? voor ik met de pil begon altijd regelmaat na de pil regelmatig cyclus 28 dagen. Daarna ging hij alle kanten uit. 29,30,31,30,29,29,29,29,30 kan aan mijn lichaam niet meer aan uit. 
In jouw geval heb ik gelezen dat je nog niet hebt getest wanneer is jouw NOD ???
 
@Nroxy ja had werkt best handig als je een mooie oplopende lijn hebt op de Ovutesten. En als je je eisprong meet weet je ook precies dat 14 dagen daarna je NOD is. 
Ik ben direct gestart met Ovu testen als tip van de gyn omdat ik endometriose heb. Als een soort van kansverhoging. Eerst een half jaar tot een jaar zelf proberen geven ze dan aan maar je twijfeld toch aan je lichaam. En die menstruaties omg wat een hell. Ik mis mn spiraal onwijs! Maar voor een goed doel.
Deze maand dacht ik dus fuck die ovu testen? Heb ongeveer dezelde cyclussen als jij aan geeft tussen de 28 en 30 dagen. En twee dagen geleden getest omo wit. De afgelopen cyclussen was mn NOD zaterdag of zondags. Dus ik denk vandaag dan haha maar zonder die testen weet ik het nu dus niet precies.
 
Ooh wat verschrikkelijk dat je endometriose hebt ?. Uiteindelijk is het nu wel 2 dagen geleden dat je hebt getest en zou het op zich geen kwaad kunnen om nog eens te testen. 
Ik twijfel ondertussen ook aan mijn lichaam. Meer door erfelijke afwijking aan de schildklier. Mijn tante heeft dit ook en heeft jaren geduurd voor ze zwanger was zelfs met IVF. Bij hun lag het alleen niet alleen aan haar maar waren er problemen bij beide.
Ik heb dus zeg maar schrik dat ik ook problemen heb door mijn schildklier. Hopelijk weet ik deze maand dus zeker dat ik wel een ei heb ?.
 
 
Ja begrijp je heel goed meis! Ik was zo blij die eerste maand ovu testen dat die streep donker werd! Ik dacht ik heb een EI woehoeee. 
Ben je al een keer richting de gyn geweest? Misschien dat dat je wat geruststelling kan bieden!:)
 
Nee hebben we nog niet gedaan. Zou eigenlijk dit jaar sowieso op controle moeten dus dan hoor ik er ineens ook eens achter. Maar dan moet mijn vriend zich natuurlijk ook willen laten testen. En hij komt elke keer af met wacht nog af het komt wel. Daarvoor zou ik hem wel eens pijn kunnen doen ?
 
Haha citrus ja dat snap ik, hopelijk kan je man het bevestigen. Gefeliciteerd met hem in ieder geval.
 
At depps. Ik zou je adviseren om je temp en cervixslijmvlies bij te houden. Ik kan mn ovulatie redelijk goed inschatten aan de hand vh slijm (wordt wateriger, meer en je kunt er draden van trekken op den duur =vruchtbare dagen voor tot en met de eisprong). Je temperatuur stijgt normaliter na de eisprong en blijft dan ook hoger tov voorheen tot je menstruatie ongeveer. Dus dan weet je iig wanneer de eisprong ongeveer geweest moet zijn. Maar met het slijm kun je op tijd aan de klus en mis je ovulatie niet zo snel
 
Terug
Bovenaan