NOD Juli 2018

:) Ja dat slijm doe ik normaal ook maar deze maand duurde het draderige bijna een week.
Maar net getest. Wit wit wit. En 1 kapotte test. Stomme big bazar;).
We gaan weer verder wachten...
 
@ Citrus en BenB wat spannend! Ik duim voor jullie mee dat dinsdag het streepje donkerder is! ?
@ Joena wat leuk dat we onze NOD op de zelfde dag hebben. Nu alleen nog zo lang wachten ?. Voel jij je al anders? Ik weet het eigenlijk niet. Ik probeer me te herinneren waar ik de vorige keer last van had, maar ben dat een beetje kwijt. ( ik heb 31 maart mijn miskraam gehad )
Al het deze ronde niet gelukt is dan hoop ik dat het een vakantie baby wordt ?.
 
@ Citrus en BenB wat spannend! Ik duim voor jullie mee dat dinsdag het streepje donkerder is! ?
@ Joena wat leuk dat we onze NOD op de zelfde dag hebben. Nu alleen nog zo lang wachten ?. Voel jij je al anders? Ik weet het eigenlijk niet. Ik probeer me te herinneren waar ik de vorige keer last van had, maar ben dat een beetje kwijt. ( ik heb 31 maart mijn miskraam gehad )
Al het deze ronde niet gelukt is dan hoop ik dat het een vakantie baby wordt ?.
 
Yo! 
Mijn man zag hem ook als hij hem schuin in het licht hield maar ja....soort schaduw van waar hij hoort te komen. Echt mega onduidelijk. Hij is bang dat het niets is maar kan ook niet voorstellen dat we dan iets te zien krijgen, maar vraag niet hoe. 
Dus...leuke die bevestiging, maar hier heb ik niets aan haha.
Net wel goeie prop eruit, smerig detail. Dus niet droog wat ik vaak ben voor menstruatie.
Ik ga morgenochtend testen, dinsdag duurt mij toch wat te lang ?
 
Dus ja...ik hou het nog even spannend  
 
Spannend Citrus!!!Ik hoop het zooo!
@Bellanovva: nee ik denk niet dat ik me anders voel. Heb wel wat steekjes gehad afgelopen week in lies en onderbuik rechts. Maarja? Kan van alles zijn. Wat ik dus wel heb... en nog noooooit gehad (en ik weet dat veel vrouwen dit regelmatig hebben) is een schimmelinfectie (denk ik). Had jeuk en brandde wat en gezwollen (sorry voor de details). Gister zo n eitje erin gedaan en het is weg. Zit ik te googlen: Veel vrouwen krijgen hier last van tijdes de zwangerschap???????. Dan ga je weer hopen he!!
 
Cactus. Zit daar ook aan te denken ja. Zal deze vandaag positief hebben uitgeslagen als ik bij de sensitest ( extra vroege 6 dagen voor nod) zo'n enorm licht streepje heb? Want de cb is niet sensitief toch? 
Ik weet het niet. 
Ik heb ook nog 3 van sensitest liggen, vandaar dat ik die wilde gebruiken.
Weet iemand dat? Van cb
 
Terug
Bovenaan