Gefeliciteerd Lammetje!
Ik wacht deze maand met jullie mee. Wij gaan een tweede kindje. De ovulatie zou vandaag zijn, volgens de app. Al had ik het idee dat ie van de week al was geweest, had woensdag/donderdag wat last van mn onderbuik. Misschien dat ons gezellige avond van dinsdag wat heeft uitgemaakt. Maar goed, ik wil er niet te veel op hopen. Bij ons eerste kindje moesten we er ook 7 maanden op wachten. Dus ik ga er niet vanuit dat het dit keer bij de eerste ronde wel raak is. En ik had 6 van de 7 maanden elke maand wel last, net zo voor de NOD. Krampjes, gevoelige onderbuik, bij de NOD wat rozig bloed. 2 keer zelfs 1 week te vroeg ongesteld. Wellicht een innestingsfout. Maar zeker weten doe je het niet. Herkennen sommige dit?
Net toen ik de moed een beetje begon te verliezen, en er eigenlijk een beetje klaar mee was. Heb ik het een maandje gelaten voor wat was. En we gingen de zomer in, dus ik dacht, dan ga ik lekker van de zomer genieten. Dat hebben we ook gedaan. En toen was ik prompt wel zwanger. (het loslaten heeft dus blijkbaar wel zin)
Sorry voor het lange verhaal. Maar ik wacht gewoon lekker met jullie mee deze maand.
NOD zou 15 Juli moeten zijn. Spannend!