NOD Juli 2018

Gefeliciteerd Lammetje
 
Hier vanmorgen weer getest en dacht een heel heel vaag streepje te zien en toen zei mn vriend, was het maar zo maar je beeld het je in. Jammer. We gaan gewoon verder en over een week testen we weer als je nog niet ongesteld bent. Ben nu 5 dagen overttijd. 
 
Gefeliciteerd Lammetje!
Ik wacht deze maand met jullie mee. Wij gaan een tweede kindje. De ovulatie zou vandaag zijn, volgens de app. Al had ik het idee dat ie van de week al was geweest, had woensdag/donderdag wat last van mn onderbuik. Misschien dat ons gezellige avond van dinsdag wat heeft uitgemaakt. Maar goed, ik wil er niet te veel op hopen. Bij ons eerste kindje moesten we er ook 7 maanden op wachten. Dus ik ga er niet vanuit dat het dit keer bij de eerste ronde wel raak is. En ik had 6 van de 7 maanden elke maand wel last, net zo voor de NOD. Krampjes, gevoelige onderbuik, bij de NOD wat rozig bloed. 2 keer zelfs 1 week te vroeg ongesteld. Wellicht een innestingsfout. Maar zeker weten doe je het niet. Herkennen sommige dit?
Net toen ik de moed een beetje begon te verliezen, en er eigenlijk een beetje klaar mee was. Heb ik het een maandje gelaten voor wat was. En we gingen de zomer in, dus ik dacht, dan ga ik lekker van de zomer genieten. Dat hebben we ook gedaan. En toen was ik prompt wel zwanger. (het loslaten heeft dus blijkbaar wel zin)
Sorry voor het lange verhaal. Maar ik wacht gewoon lekker met jullie mee deze maand.
NOD zou 15 Juli moeten zijn. Spannend!
 
Mijn nod is 3 juli, echter ben ik nu al zo onwijs misselijk gisteravond overgegen, net weer.. iemand hier ervaring mee? Is dit niet heel snel? 
Liefs
 
Hoi kimmetjeeee, ik denk niet dat je een antwoord hierop kunt krijgen waar je iets mee kan. Omdat echt elke symptoom bij iedereen zo anders kan uitpakken. Op ander forum waren 5 van de 10 dames misselijk voor hun nod en er zijn er 2 zwanger. Ik weet de precieze verhouding niet maar ik bedoel dus...ja Zeker, het kan een zwangerschapssymtoom zijn, maar het hoeft niet. 
Bij deze duim ik dat het voor jou een heel duidelijk teken is en he over 2 a 3 dagen een positieve test hebt!! Hou je ons op de hoogte? 
 
Terug
Bovenaan