NOD Juli 2018

Geen idee citrus :/ Maar toch wel spannend dat je man ook iets zag! Ik kan me niet herinneren dat er ook maar iets te bekennen was op mijn negatieve test vorige maand, was wel een ander merk..
 
@Joena, oeh wie weet! Als het inderdaad zo mag zijn: waarschijnlijk ben je nog nooit zo blij geweest met een schimmelinfectie xD
 
Van CB heb je ook vroege testen maar die zijn niet digitaal. Maar bij mij kwam daar het streepje wel een stuk sneller. Mijn eerste test was ook heel licht maar ik zag wel een streepje. En bij negatieve testen zie je die echt niet, ook niet als je ‘m schuin houdt is mijn ervaring. Dus Citrus ik hoop voor je dat je morgen al wat donkerder test !!!!! En gefeliciteerd met je hubby 
 
Ik heb nog nooit een streepje gezien. Negatief is bij mij altijd helemáál wit. Ook geen indroogstreepjes oid. Spannnnnend!
@Klijn: hahaha nou echt he. Mn vriend zei ook al wat is er allemaal met je aan de hand. Maar goed dat mn eisprong nu niet is want seks ging even niet afgelopen dagen ?
 
@citrus 
Mijn sensitest was ook super licht waardoor mijn partner nog niet helemaal overtuigd was en clearblue gaf smiddags 1-2 weken aan..
Het is het proberen waard en het kan je wel wat meer zekerheid geven.
 
Bedankt allemaal, maar ook ik durf net als Citrus nog niet helemaal te juichen. Ik ga morgen ook weer testen hoor Citrus! Fijn dat je man iets leek te zien in ieder geval! Wij zijn vandaag bij mijn oom en zijn man op visite geweest en dat kregen we toastjes met filet americain en allerlei kaasjes... toch maar niet genomen
 
@citrus wat spannneennddd !!  Bij de eerste x waren mijn testjes ook heel licht.. vriend geloofde het niet en ben toen zo’n digi gaan halen die gaf toen ook 1-2 weken aan. Het is het proberen waard toch?
 
Bedankt voor de felicitaties voor mijn man :) 
Moest vanmiddag een heerlijke zelf gemaakte gin topic afwijzen! Wel wat genipt maar daarna gezegd dat ik hem idd wel erg bitter vond Haha. Ze trapten erin ;)
Voel me totaal niet zwanger zeg, ben heel benieuwd morgen. Ik denk ergens dat het vals alarm was. Sorry dab alvast voor de commotie haha. 
Bedankt voor jullie ervaringen met de cb. Morgen ochtend eerst maar eens een sensitestje nog aangezien ik met ochtendurine wil testen. 
Nogmaals bedankt meiden! 
Tot morgenochtend. Succes ook BenB!!!!!!
 
Terug
Bovenaan