NOD Juli 2018

@citrus spannend zeg! Ben echt zo benieuwd of het raak is bij jullie! Zou toch helemaal geweldig zijn?
Ik ben het familieweekend doorgekomen zonder alcohol te drinken? heb gewoon gezegd dat ik echt geen zin had in alcohol, en voelde me gisteravond en vandaag de hele dag al niet zo lekker dus daardoor kwam ik gelukkig wel geloofwaardig over denk ik?
Ik heb echt totaal nog geen gevoel van oh ik moet echt ongesteld worden, normaal heb ik een paar dagen voor m'n menstruatie al wel wat krampen enzo, nu niks dus ben echt zo benieuwd! Moet nog tot dinsdag wachten... Begint toch wel spannend te worden nu hoor, zit op cyclus dag 33 en m'n vorige cyclus was ik op dag 33 ongesteld geworden.. Dr is echt niks van te zeggen, had een paar dagen geleden wel krampjes onderin dus misschien de innesteling geweest? Iemand een idee dat als je wat bloed krijgt welke dag dat dan is na de innesteling?
En nog even een vraagje, welke testen gebruiken jullie meestal? Ik zie veel sensitest voorbij komen, waar bestellen jullie die? Ik heb nog 2 gewone testen liggen van de action..
 
@lilyy innestelingsbloeding varieert geloof ik tussen de 6 en 12 dagen dagen na de ovulatie. Maar slechts 1/3 vd vrouwen bemerkt dit. 
Ik gebruik Kruidvattesten voor de ovulatie icm af en toe de clearblue digital. Hetzelfde geldt voor de zwangerschapstest, Kruidvat en clearblue. Voordeel is dat die clearblue gewoon duidelijk is.
Mijn Kruidvat ovu testen zijn meestal niet mega duidelijk terwijl de clearblue wel hetzelfde moment een smiley afgeeft bijv. 
 
Ik had bij vorige zwangerschap de innesteling op 9dpo 8ncl roze streepje, maar idd varieert dat enorm, sommige zelfs op de nod. Helaas niks zinnigs over te zeggen dus. 
Je kunt ze bestellen op sensitest.nl als blijkt dat ik zwanger Ben, heb ik nog wel een kortingscode voor je. Is maar 5% ...maar toch haha. Ik heb ook nog 1 normale van action liggen . Gewoon omdat hij zo goedkoop was haha. 
Beautygirl. Wauw nu al? Ik ben get altijd 7 a 8 dagen haha. Lekker hoor!! Dan voelt de volgende ronde niet zo ver weg denk ik? Je "mag" alweer. :)  top!
 
 
Ik doe ook mee! Ik ben nu officieel 1 dag overtijd.
Maar door mijn miskraam 4 maanden terug had ik ook een rare cyclus.
Maar deze in juni verliep goed! 22 juli zou de dag zijn....maar nog geen teken!
 
Iedereen heel veel succes
 
Morning. 
Volgens mij hebben mijn man en ik gewoon superduper-gadget ogen en kunnen wij lijntjes inbranden op plekken waar we ze willen...
De test van zojuist is precies zo, soort schaduw en miss wel lichter dan die van gisteren. Denk dat het vals alarm is :( temp niet gezakt nog dus nog wel sprankje hoop.
BenB....die van jou is hopelijk wel donkerder! Ik denk het wel!! Vertel :) :)
 
Terug
Bovenaan