NOD Juli 2018

Nou, net aan mijn man laten zien en nee...begatief hoor. Ik zie het lijntje ook niet echt eigenlijk. Grrrrr balen!! Had gehoopt dat hij vandaag juist donkerder zou zijn, niet onduidelijker! Dus CB haal ik ook nog niet. Ben er 98% zeker van dat hij (nog) niet zwanger aangeeft. 
Temp is net als gister nog 37.3 morgen nod
 
@citrus ja nu al! Ik schommel tussen de 4/5dagen. Maar nu had ik eigenlijk zaterdag alleen maar bloed en gisteren was het dus al minder tot niets. 
Oh, nee! Lichter de test dan gisteren @citrus! Hopelijk wordt die snel wel donkerder
 
@depss Onee wat jammer!
@citrus hopen dat de test morgen donkerder word! 
Ik kon mezelf niet inhouden, dus heb net een test gedaan. Ik had een droom gehad dat ik moest testen en dacht ik probeer 't gewoon. En wat denk je een heeeeeel mini licht streepje... Zit nu op 1 dag voor NOD. Ga morgen gewoon weer testen alleen dan met die van kruidvat 2v5. Ben benieuwd wat die aan gaat geven. Als die ook positief is dan wil ik nog die van clearblue doen.. 't streepje is nog heel licht maar hij is er ik beeld het me niet in. Heb 'n foto naar m'n vriend gestuurd en die ziet 'm ook! Nu hopen dat de test elke dag wat donkerder word en alles gewoon goed gaat. 
 
Ah lily!!! Kijk, dat zijn goede berichten!! 
Ik ga zo ook maar een 2v5 halen. Ik word gek van sensitest :( Ik baal eigenlijk best erg. Ik ga zo naar de sportschool, hopelijk even van mij af sporten. ??
 
@citrus ik had er nog liggen van de action! Daarom dacht ik joh probeer 't gewoon en we zien wel? en dan gewoon een licht streepje hebben ben stiekem al best een beetje blij hoor☺️ 
Ga gewoon de komende dagen elke dag een test toen en kijken wat ze aangeven. Vind 't ook wel leuk om te zien hoe een streepje op zou moeten lopen kwa sterkte.. 
Snap best dat je baalt, zeker als je denkt iets te zien en dan daarna niet meer. Dat zou ik ook hebben! Sport ze?
 
Ik had ook een normale test van de action, geen vroege zwangerschapstest. 
Las op internet dat die test bij meerdere mensen net voor nod positief testte..
 
Terug
Bovenaan