NOD Juli 2018

Balen @Citrus en @ladyance: had het zo voor jullie gehoopt. Het is frustrerend en verdrietig! ??? knuffels voor alle dames die toch een menstruatie voor hun kiezen kregen.
Ik merk dat ik het wel erg fijn vind om met jullie mee te lezen. Dus ik blijf ook lekker meespieken in het NOD Aug draadje. En hopelijk dan allemaal felicitaties. 
Zelf niet veel online geweest, mijn opa is maandag overleden. Nu veel regelen enzo. De tijd gaat er wel wat sneller door. 
 
@Jackym en @bellanova ik heb ook zaterdag (of zondag) mijn NOD. En herken me ook in jullie klachten! 
Voel me ook sinds zondag een beetje vreemd. Wisselend humeur om op te schieten... 
lichamelijk voel ik ook van alles: steeds korte steekjes, niet pijnlijk meer zeurderig. Zere onderrug en zware en lichtgevoelige borsten. Gisteren had ik een dikke, klonterige witte afscheiding (nog nooit gehad??)
Zou ook zomaar menstruatieklachten kunnen zijn maar je krijgt toch weer hoop!
 
@Ladyance, Citrus en Kimberly, wat balen dat voor jullie de menstruatie weer begonnen is. Hopelijk is het volgende maand voor jullie raak! ?
@Pyjamadag, Heel veel sterkte! ?
@ Jackym en Basilicum, Ik heb vanmorgen toch een vroege test gedaan, maar die was negatief. Nog niks aan de hand gelukkig! Zondag ga ik pas weer testen..spannend?! En wanneer willen jullie gaan testen?
 
HoiHoi,
Wat leuk om al die verhalen te lezen hier, en wat hoop ik voor jullie op een positieve uitslag!
Zelf ben ik een beetje in de war.. sinds maart gestopt met de pil en een cyclus van 32, daarna 30 en daarna 25 dagen. Wanneer ik uitga van een cyclus van 25 dagen zou ik morgen mijn NOD hebben.
Vorige week last van buikkrampjes gehad, links onder mijn navel. Ga er vanuit dat dat de innesteling is geweest. Verder zeer gevoelige tepels, extra afscheiding en een zeurend gevoel in mijn buik (Voel normaal nooit wat wanneer in ongesteld zou moeten worden).
Vandaag toch stiekem een test gedaan omdat ik niet kon wachten. Dit is namelijk de eerste keer dat ik het gevoel heb dat het raak is. Helaas negatief..
Ik twijfel of ik nu niet veel te vroeg test omdat mijn cyclus nooit echt gelijk is dus het blijft even spannend. Hopelijk blijft mijn ongesteldheid weg.
Fijn dit eens een keer te kunnen typen, in plaats van het alleen te overleggen met mijn vriend!
 
@BelleNova; als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik dinsdag testen. Ik wil niet te vroeg testen omdat mijn eisprong mogelijk pas de 16e is geweest. 
Heel spannend! 
 
Terug
Bovenaan