NOD Juli 2018

Mijn nod is a.s zondag de 29e!! Zooo spannend! Kn niet wachten om te testen..  na 2 miskramen en 1 gezonde zwangerschap hoop ik nu eindelijk weer in verwachting te zijn van ons 2e wondertje. Nu nog eerst 5 dagen in spanning zitten pfff... 
 
Toch blijf ik het spannend houden hoor...afscheiding is donkerder geel...niet roze...hmmm vandaag maar afwachten. Mijn borsten zijn sinds gisteravond echt mega pijnlijk, dit zal dan voor mij denk ik een teken van menstruatie zijn? Meerdere last van? Is mij voorheen niet echt opgevallen als dit zo is haha. Ik krijg zo visite dus zal vanavond laten weten of het toch wel of geen menstruatie is...tam tam tammmmm?
 
@pyjamadag Sterkte!
@bellanova Ik ga ook zondag testen als ik zaterdag nog niet ongesteld ben geworden. Na de roze afscheiding gister niks meer gehad. Blijf wel dat zeurderige gevoel houden in mijn onderbuik. Dit herken ik zelf niet van de eerdere maanden. 
@citrus Ik heb dit sowieso sinds ik ben gestopt met de pil. Zo extreem dat ik naar de huisarts ben geweest. Gelullig niks ergs maar overgevoelige klieren. Het wordt uiteraard wel (nog) erger hoe dichter ik bij mijn mensturatie kom. Al moet ik zeggen dat het nu meevalt.. Ze lijken alleen 2x zo groot hihi
@Irmke Spanned!
 
Goedemorgen allen! 

Ik lees al een tijdje mee maar nog nooit ergens op gereageerd. 

Gefeliciteerd voor degene waarbij het raak is! 

Ik zit zelf heel erg te twijfelen wat te doen. 
Ik ben gestopt met de pil in dec. 2017. Paar maanden moeten 'ontpillen' en heb nu 4 regelmatige cyclussen gehad. Getest met ovu testen en alles bijgehouden in de app mijn kalender. Deze komen overeen dus deze ronde geen ovu test gebruikt. 
Ik voel op dit moment van alles, pijnlijke en gespannen borsten, gevoelige tepels, veel plassen, rommelende darmen (sorry), witte afscheiding, met vlagen enorm misselijk en soms ontzettend moe. Van de week 1 avond een hele rare smaak gehad in mijn mond en 1 avond pijnlijke bovenbenen. Nu heb ik eerder deze week met van die early testen 2x getest, beide negatief. Volgens de app zou vandaag mijn NOD zijn, tot op heden geen ongi in zicht. 
Aangezien met het ontpillen ik al ontdekte dat je eigen lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden twijfel ik nu enorm. 
Wanneer zou ik nu het beste opnieuw eens kunnen testen. 
 
Hoi allemaal, 
Ik ben ook nieuw hier en net als JDWS in dec 2017 gestopt met de pil.

Mijn eerste cyclus duurde 47 dagen, vervolgens 39 dagen.
In ronde 3 op dag 41 ontdekt dat ik zwanger was, maar vervolgens met 6 weken een spontane miskraam gehad.
In ronde 4 op dag 30 t/m 34 licht bloedverlies gehad, waarna een menstruatie van 5 dagen volgde.
Nu ronde 5 en op dag 37 (vanaf 1e dag menstruatie geteld) en vanmorgen negatief getest. Ik vind het maar lastig..
@JDWS ik zou over 2 dagen gewoon opnieuw testen, hopelijk dan een positieve test in handen!
 
Gefeliciteerd voor degenen die positief getest!
 
Hier 2 dagen overtijd en nog geen zicht op ongi (10 maand gestopt met pil). Al paar dagen een zeurderig gevoel ik me buik maar geen krampen zoals normaal als ik bijna ongesteld moet worden. Gisteravond heel zwak en duizelig, bijna het gevoel dat ik flauw ging vallen. Ik had nog 1 ovu test en en zwangerschapstest liggen. Dus gisteravond de ovu test en die was dik positief (ik weet dat dit niks hoeft te zeggen maar toch werd ik er heel blij van) vanochtend toen ik wakker werd gelijk de zwangerschapstest gedaan en die was negatief. Jammer maar helaas want we hebben afgesproken er na de verbouwing echt bewust voor te gaan. Alleen blijft het nu toch wel door me hoofd spoken, vooral omdat ik me nu zo wazig voel :( maar misschien is t ook wel een virusje..
net 2 v 5 van de Kruidvat gehaald. En over 2 dagen maar weer testen als de ongi uit blijft.
 
Terug
Bovenaan