NOD Juli 2018

@citrus ik zal nog wel wat posten hier, vind deze week “overtijd” veel te spannend. Vandaag is de NOD 2e positivetest in handen. Vannacht werd ik wakker met vage “buik” krampen en dacht ik shit, wordt toch ongesteld... er is nog niets en hoop op een drukke werkdag (lees afleiding) haha!
@derest super bedankt! Ik duim ook zo voor jullie! Die wachtbank is vervelend :(
@depps haha dit is een cadeautje van vakantie ;) 
 
Depps..goedemorgen haha ;)
En vaag hoor, ik had zelf deze klachten rond innesteling en daarna ook innestelingsbloeding, helaas is het bij mij niet verder gekomen dan Dat, maar hoop het voor jou! Zou dat kunnen of zit je dan wel erg vroeg? 
Sorry dat ik jullie weer ga vervelen met mijn ovutestdrang hoor maarre....
Ik had zaterdag donkere test (kon donkerder) maar zondag ochtend en middag werd hij alweer luchter. Zaterdag was pas dag 13 in cyclus, zou dat mijn ei al geweest zijn? Ik was net paar dagen klaar met menstruatie (3 dan ervoor) 
Vanmorgen was mijn temp 0.2 lager. 
Kan iemand wat zinnigs zeggen, ik snap het niet meer...
 
Qua kans zou ik wel goed zitten dus mijn man vraagt zich af waar ik mij druk om maak. Donderdag en zaterdag sex, en vandaag vast ook dus om de dag. Als zaterdag ei was of vandaag dab zou ik goed zitten?
 
Goedemorgen allemaal,
Ik heb al een tijdje niet gereageerd, maar ik lees nog steeds mee! Geweldig om te lezen dat een aantal van jullie inmiddels zwanger zijn, van harte gefeliciteerd! 
Ik heb vorige maand besloten het zwanger worden een beetje los te laten, in de zin van geen ovulatietesten en er niet continu mee bezig zijn. Ik merkte zondag 24 juni wel dat mijn afscheiding veranderde en daardoor dacht ik dat ik wel eens in de buurt van mijn ovulatie zou kunnen zijn. Nu heb ik sinds een aantal dagen een opgezette buik en ben meer moe dan anders. Verder amper verschijnselen, niet misselijk, geen sterk reukvermogen, geen buikpijn. Heel af en toe rugpijn. 
Die opgezette buik vond ik toch een beetje vreemd, het voelde anders als een buik die opgezet is na het eten. Vanmorgen daarom een test gedaan en voorgenomen om zaterdag ook weer een te doen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.
Nu zag ik vanmorgen ineens een tweede streep op de test, ik wist niet wat ik zag! Word ik gek of zien jullie het ook? (Ik probeer zo via mijn telefoon een foto te plaatsen)
 
Deze is iets duidelijker (voor zover dit streepje überhaupt duidelijk is)
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=103bcxd&s=9#.W0MEWZ9Nc0M
 
Terug
Bovenaan