NOD Juli 2018

Jaa mooie streep! Gefeliciteerd!
Mijn streep was niet helemaal doorgelopen tot onderaan, en ook niet donker, maar het was een streep ? Clearblue er teenaan gegooid en die zei 2-3 weken ?
lekker genieten!
 
@citrus ik snap heel goed dat je denkt.. hoe zit het nou? Mijn app gaf bij al op een dinsdag aan ik ben toen vanaf dat moment gaan testen en pas op donderdag middag werd het lichtjes, vrijdag iets donkerder zaterdag donker zondag ook en maandag weg. Ik zou er gewoon voor gaan en het noteren, zo kan je het ook bij houden voor een mogelijke volgende keer.  Ik hoop uiteraard dat je dalijk ook leuk nieuws hebt!! 
@Jo-se  ja hoor ik zie hem ook!! Gefeliciteerd.  Ik vond het zo bijzonder dat mijn strepen al zo donker waren en dat 1 dag voor NOD ? 
Ik had ook niet echt klachten, voelde me af en toe gewoon niet zo lekker.. maar nu komt het wel. En idd zo’n opgeblazen buik en dit x geen foodbaby ? nu heb ik wel echt last van mijn borsten en mijn onderbuik doet zeer. 
 
 
Ja idd smpje...pffff mijn app heeft hem nog niet gedetecteerd. Wat betreft mijn temp en cervix denk ik. Maar goed, reststreep was zaterdag donkerder dan vrijdag en zondag. 
Ik kan er weinig aan doen, voor zekerheid gewoon nog even door ;)  
 
Wat leuk dat er steeds meer dames positief testen! Gefeliciteerd!Ik heb hiervoor een cyclus van 29 en van 27 dagen gehad. Ik denk dat mijn huidige cyclus dus ook zoiets zal zijn. Ik weet niet precies wanneer mijn ei is (gebruik nog geen ovutesten).
Volgens de Flowapp zou ik donderdag mijn ei hebben. Maar kan dus makkelijk eerder/later zijn.
Ik weet nou niet wanneer ik seks moet hebben.. Afgelopen zaterdag seks gehad. Vanaf nu dan maar om de dag? Of vanaf morgen om de dag.Arrgghh! Je hele leven leren ze je hoe je niet zwanger moet worden en als je wel zwanger wil worden moet je het zelf maar uitzoeken. Soms best frustrerend! 
 
ik heb ook donderdag mijn ovu! ik weet het oko niet meer. Ik heb straks een afspraak bij de gynaceoloog en ga doen wat die zegt. Op dit moment zou ik denken 'om de dag en dan de dag zelf' en de dag erna :)
 
Basilicum en ladyance..i know right!?.
Ik zou in jouw geval idd nu om de dag en dag of 2 dagen erna. To be sure ;) 
Ik ben er inmiddels uit hoor haha. Zo'n 24tot 36 uur VOOR de ovulatie heb je LH piek. Bij mij was dit zaterdag en dan zou ik vandaag mijn ovu hebben en dat klopt volgens al mijn andere cyclus ook en mijn temp was ook gedaald vanmorgen dusss en hebben sex gehad op Donderdag, zaterdag en vanmorgen ;)  voor de zekerheid nog ergens morgenavond en dan hebben wij er iig alles aangedaan. Op naar de wachtbank! 
 
 
Ook ik kom vanuit het forum van juni. Ik heb al die tijd hier wel mee gelezen.
gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn! 
Voor de rest hopen op veel positieve testen.
Ik zit inmiddels in ronde 6. Als ik de app bekijk moet deze week ongeveer donderdag mijn eisprong zijn. Ik heb vandaag af en toe een lichte steek in mijn onderbuik aan 1 kant en mijn afscheiding is wat helder/waterig. Ik doe verder geen ovulatie testen en meet ook mijn temperatuur niet. We maken het gewoon om de dag even gezellig en hopen dat het deze maand raak is. 
 
@Citrus en Smpje zeker goedemorgen hahah! We schuiven het maar op de buikkrampen. Is wel een mooi vakantiecadeau Smpje!:)
@Citrus ik heb deze maand de ovutesten even losgelaten. Als mn Ovu begin van vorige week was zou het kunnen. Ik had toen wel alleen waterige vloed en niet het eiwit achtige dit kwam pas midden in de week. Het zou ook nog mn ei kunnen zijn. Stond net bij de kruidvat voor ovutesten ik dacht het is het proberen waard. Je weet nooit. Zit je daar op je hurken voor het schap zijn ze op.. hahaha. Het was wel heel erg komisch, ik zit daar op mn hurken in het schap te staren. Drentelen er allemaal mensen om het schapje heen. En ja hoor twee dames die snel een zwangerschapstest uit het schap grijpen terwijl je daar op mn hurken zit. Ik voel me altijd zo awkward om het te kopen en je zag ze gewoon door hetzelfde proces heen gaan. 
@Jo-Se ik zie ook een streepje komen hoor! Spannend!!
@Basilicum Echt he! Bij seksuele voorlichting doen ze net alsof je van iemand aankijken al zwanger word. Je word bang gemaakt over dat het altijd kan enzovoorts en moet je ons nu is horen. oh oh oh.. 
Ik heb nog steeds die hele erge steken. Als sinds gisteren middag. humpfff. Ik ga maar gewoon op de wachtbank liggen en koop voor volgende maand wel weer sensitestjes voor m'n ovu. 
 
 
Terug
Bovenaan