NOD Juli 2018

Hallo allemaal,Ik lees al een even mee en wil ook graag mee gaan schrijven.Wat spannend voor iedereen zeg en gefeliciteerd voor degene die al positief getest hebben!
Wij hebben net besloten om voor ons 3e kindje te gaan maar het lijkt wel of ik het spannender vind dan bij de eerste 2..Mijn NOD ligt op 19 juli en denk dat ik mijn eisprong de 3e of 4e heb gehad. Ik voel vanalles maar probeer daar maar niet te veel op te letten want dat is waarschijnlijk alleen maar valse hoop..
 
Hallo,
Voor de documentaireserie 'Niets Liever Dan Een Kind’ (SBS6), geproduceerd door Vorst Media, zoeken wij stellen die binnenkort een kindje hopen te krijgen. 
In het TV-programma volgen wij stellen en alleenstaanden die op de traditionele manier, maar ook door adoptie, een draagmoeder, een donor of via IVF, ICSI, IUI  hopen hun kinderwens binnenkort in vervulling te zien gaan. Onze intentie is hen gedurende hun persoonlijke reis naar het ouderschap te volgen. Op een integere manier en we hebben alle tijd. Het programma wordt gepresenteerd door Leonie ter Braak, voorheen presentatrice van Goedemorgen Nederland.
Heb je interesse of wil je meer informatie, stuur dan een mail met kort je verhaal naar miriam@vorstmedia.tv of bel naar 0294-236063
 
Hey meiden,Ik was actief in de NOD juni 2018 groep. Maar die bloedt een beetje dood heb ik het idee :p! Dus ik sluit mij ook hier maar aan.Gefeliciteerd voor alle meiden met een positieve test!!! Wat spannend en leuk!!! En succes voor alle meiden op de wachtbank.Wij zitten nu in ronde 6! Als het goed is rond m'n eisprong nu. Heb een onregelmatige cyclus (31,31,32,35,38) dus het is lastig te plannen. Als ik 32 aan houd is mn NOD op 24 juli! Ik hoop het zo enorm!! Zou zo leuk zijn na al het geduld dat ik al op heb moeten brengen elke maand. En helemaal zo in de zomer :).
 
@Citrus: nou dan kunnen we mooi weer gelijk op :)! Hoe is het met je en hoe sta je er in deze maand ?Miss moeten we dan ook maar precies tegelijk zwanger worden hahahaha! Dan kunnen we een forum aanmaken met preggo :p!  
 
Whaha! Deal! Ik hoop dat we ons eraan kunnen houden ;)  
Ja ging beter, merk nu dat de zenuwen weer komen. Vanaf donderdag om de dag tussen de lakens gedoken en vandaag geloof ik mijn eisprong en eiwit stuff. (Vanmorgen dus ook nog even) 
Nu afwachten maar ;)  maar iets minder gestresst dan vorige maand. Echt alles aan gedaan dus kan ook niks meer haha
 
Terug
Bovenaan