NOD Juli 2018

Joena & Citrus. Die spanning en wachten is heel kut... ik merkte dat de eerste week wel ging maar die laatste dagen pff waren echt hell. 
Ik heb vandaag ook overleefd, de nod dag... is nog niet voorbij maar ik voel me wel echt zwanger.  Nu gaat de onzekerheid beginnen, als het maar blijft plakken. Morgen de vk bellen om te vertellen dat het weer gelukt is. Ze hebben beloofd om me goed onder controle te houden op t moment dat weer zo ver is.  
 
@Smpje: ik heb niet alle pagina's terug gelezen. Heb je eerder een mk gehad ? Nou wat onwijs leuk dat je zwanger bent! En wat een spannende tijd komt eraan. Ik weet dat niet eens, maar als je positief test, is het dan verstandig direct een verloskundige in de omgeving te bellen? Ik heb echt geen idee hahaha. En dan ? Ga je dan ook langs of pas met een x aantal weken ?
 
Hey allemaal, 
Wij zijn ondertussen in ronde 16.
In het begin na het stoppen met mijn pil had ik altijd een goede cyclus van 28 dagen. Daarna werd hij heel onregelmatig en kon ik er kop nog staart aan maken. Nu heb ik al 4 maand terug regelmaat en is mijn cyclus 29 dagen. Mijn NOD deze maand is de 18de. Dus nu ongeveer een week geleden eisprong gehad. We hebben toen ook heel wat geklusd die periode.  
Nu heb ik sinds gisteren ontzettende buikpijn en misselijkheid. Ook mijn borsten zijn gevoeliger dan anders. Heb nu ook wel het gevoel alsof ik een blaasontsteking heb maar het voelt toch anders. Vandaag ook 2x bij het afvegen een beetje rozig. Vind het allemaal wel spannend en ben ook heel ongeduldig nu ook al proberen we ons er niet te veel mee bezig te houden maar omdat mijn lichaam nu totaal anders reageert begin ik mij toch vragen te stellen. 
 
 
ik kom net van de gynaecoloog. Die liet me weten dat ik vandaag mijn eisprong heb en dat ik een joekel van een follikel heb zitten :D vanavond dus maar ons best doen! volgende week afspraak bij de fertiliteitskliniek. Stiekem hoop ik toch dat het nog natuurlijk kan gebeuren, maar indien niet kunnen we snel van start gaan voor hulp. 
 
Nroxy, oh wat spannend! Dat zou ik ook hebben als het ineens totaal anders voelt, nog een weekje volhouden. Gooi alles er maar uit hier haha. We houden elkaar wel scherp ;)
Ladyance, oh hoop het ook hoor, is toch geweldig als het nu ineens spontaan gebeurd. Zet hem op vanavond, lekker blijven liggen, billen omhoog haha. Succes
 
@Joena, dat klopt half april met 6 wkn. Het was toen de eerste x raak, een wonder.. en nu 2e x raak weer een wonder.  Ben ontzettend bang dat het wees misgaat of mis is. Zat net weer wat te lezen over mogelijk te hoge hcg aangezien mn testen zo duidelijk waren.. kreeg alweer een rol beroerte (inet is zo slecht voor je) 
Ja je belt voor afspraak meestal bij 7 weken op zijn vroegst, maar nu wilde ze bij mij al met 6 gaan kijken. Nog even afwachten, ik ga ze morgen bellen. 
@nroxy spannend! Ga voor je duimen! 
@ladyance you can doooo it ??
Ik vind het zelfs voor jullie spannend!
hoe oud zijn jullie ?
 
Hey allemaal! 
Ik meld me ook even hier. Ik was aan het schrijven op NOD juni 2018 en sommige ken ik daarvan.
mijn laatste bericht daar was.
@joena hier alles goed! Heerlijk weekend gehad met de schoonfamilie aan zee. Dat doet een mens goed, en heerlijk geknuffeld met mijn nichtjes en neefjes varieert tussen 9 maanden en 5 jaar. 
Oeps, heb heb wel wat rood vlees gegeten en ook genoten van een glas witte wijn. Nu het nog kan, geniet ik er extra van.
Vandaag de laatste dag vrij en morgen begin ik ook met werk. Totaal geen zin.
ik zit volgens mij 11 dagen voor NOD. Ben er eigenlijk niet mee bezig en heb veel afleiding gehad afgelopen dagen. Tot zondagavond heb ik flinke afleiding en leuke dingen gepland.
Mijn NOD is 20 juli 
hoe gaat het met de rest? 
 
Terug
Bovenaan