NOD Juli 2018

Dank je wel ik moet het gewoon even kwijt kunnen. Mijn vriend kan ik het niet vertellen want hij voelt zich elke keer een mislukkeling als het weer is niet gelukt is dus echt praten doen we er niet over. Ik hoop zo hard dat het nu wel eens is. Vooral omdat iedereen rondom mij zwanger is of zelfs al voor de tweede keer zwanger zijn. Dus heb hun beide zwanherschappen meegemaakt terwijl wij er ook voor gingen. Nu nog inderdaad een weekje afwachten en dan zien we wel. 
Aan de gene die een positieve test hebben deze maand een dikke proficiat. 
Aan de andere nog veel succes gewenst en niet opgeven soms gewoon wat meer loslaten. Weet dat het moeilijk is. 

Ook 28!

@nroxy fijn dat je het hier kwijt kan toch? Kan je het er gewoon uitgooien wat misschien op lucht voor jou.  Ik vind het hier ook wel prettig omdat het thuis altijd toch wel een dingentje is. Toen met de miskraam was het voor hem al zo anders.. en vorige maand dat niet lukte en nu is het wel raak en vind hij het te eng om te geloven en zegt hij ook alleen maar we zien het wel. Over praten durft hij nog niet. Bang dat weer mis gaat

@smpje: Ze zijn toch zo soft uiteindelijk ze doen wel alsof het hun niet interesseert of dat ze het wel zien. Maar ze kunnen er gewoon moeilijk mee om. Hier moet ik al zeker niet beginnen van ik voel dit of dat want dan zegt hij dat het tussen mijn oren zit. ? Ik hoop dat je deze keer meer geluk hebt en dat het mooi blijft zitten deze keer.

@smpje: Ze zijn toch zo soft uiteindelijk ze doen wel alsof het hun niet interesseert of dat ze het wel zien. Maar ze kunnen er gewoon moeilijk mee om. Hier moet ik al zeker niet beginnen van ik voel dit of dat want dan zegt hij dat het tussen mijn oren zit. ? Ik hoop dat je deze keer meer geluk hebt en dat het mooi blijft zitten deze keer.

Ik sluit me half aan hier aangezien de juni ladies ook nu hier zitten haha. Met half bedoel ik; voornamelijk lezen. Ik ben namelijk niet zwanger maar ook niet ongesteld geworden in juni. Heb veel kramp weer de laatste tijd, vandaag heel licht rozige afscheiding, wel echt amper zichtbaar. Wellicht wordt ik eindelijk ongesteld. 
Alle dames met een positieve test, gefeliciteerd!

@Nroxy hier het zelfde ik zit nu in ronde 15 ook 28.. 
Ook steeds meer zwangersschap aankondigingen of ze zijn al bevallen in ons hele proberen.
echt frustrerend, hoe gaat het met je? En zijn jullie al naar de dokter geweest?

@nroxy ja maar echt haha. Hoop dat als dit allemaal goed gaat hij iets meer begrijpt wat een vrouw allemaal doormaakt..  ze weten gewoon niet zo goed er mee te dealen.. wel de lusten niet de lasten ?
Net weer opnieuw getest en snap er helemaal niets van. Die clearblue digi geeft aan 2-3 weken... dan snap ik ook waarom mijn testen voor nod zo donker zijn maar hoe kan dat?  Test het zelfde als de vorige x toen had ik 1-2 weken. Zelfde timing zelfde cyclus. Nu ben ik het een beetje kwijt ?

Welkom ladies!
Manlief en ik hebben gisteren maar even een planning gemaakt wanneer we gaan klussen deze week haha. Ik merk dat mijn man er ook steeds meer mee bezig is en het net zo graag wil als ik. Ik ben 26 en hij 27. Buiten die planning om merk ik dat ik het goed kan loslaten deze maand. Als het lukt is het heel leuk en anders proberen we het gewoon opnieuw. Dat geeft een hoop rust! 

Terug
Bovenaan