NOD Juli 2018

Ik ben zojuist 19 dagen laat ongesteld geworden ? cyclus van 47 dagen gehad. Het is toch wat.... Maaaarrrr mn lichaam doet weer wat ie moet, dus we gaan eindelijk weer een ronde in. K weet alleen nu echt niet wanneer k nu weer mn eisprong en volgende menstruatie kan verwachten!
 
@basilicum. Wat spannend! Ik moet zeggen dat heeft bij ons ook de vruchte afgeworpen. Uiteraard geluk dat zo snel is. Vorige maand was ik obsessed dat ik alle klachten had maar gewoon ongesteld werd.. incl ovu testen..   deze maand alles gedaan, ik merkte van mijn ovu was (als ht goed is) flink aan t werk gegaan zonder test.. gedronken.. sushi alle gegeten wat momenteel niet meer mag en het was raak. Tot onze grote verbazing..   ik ga duimen voor jou dat het ook lukt! 
 
@beautygirl ja ik ben verbaasd.. ga zo de vk bellen met de vraag hoe dan? 
 
Mijn verloskundige zei vroeger altijd als je ineens drastische veranderingen ga maken in je leven of dingen die heel normaal voor je zijn ineens ga stoppen, dan is het juist slecht voor je lichaam als je zwanger probeert te worden/zwanger bent. Je kan tot je daadwerkelijk zwanger bent gewoon koffie drinken, wijntje nemen met mate (als je dit normaal ook doet) etc. En als je zwanger bent met de hele erge dingen stoppen, en de rest afbouwen... Zo heb ik bijvoorbeeld sporten afgebouwd toen k zwanger was. 
Trouwens, ik heb toen ik (niet wetend) 4 weken zwanger was een amandeloperatie gehad en was volledig onder narcose gebracht. Dat was een eng idee maar had totaal geen gevolgen. Daarom zeg ik altijd zolang je het nog niet weet, kan je het jezelf niet kwalijk nemen, als je maar stopt als je eenmaal zwanger bent, toch? 
Ben alleen wel tegen roken tijdens de hele proces ?
 
@mommyofmynovella Yeah! Eindelijk menstruatie voor je. Fijn om te lezen want dan kan je eindelijk verder. Dat deze cylcus het maar raak mag zijn. ?
 
@mommyofmynovella oh dat vind ik fijn om te weten. Dat ik sowieso nu nog lekker kan genieten van biefstuk! Wijn drink ik zelde, dus dat ene wijntje afgelopen weekend zal niet snel gebeuren. 
Roken doen ik zelf niet, alleen vriendlief wel! Het stoppen lukt nog niet, en wil die ook nog niet.
 
Welkom Lady’s! 
We hebben al eerder samen NOD gehad!
Fijn dat je nu ongi bent Mommy! Eindelijk!
Ik ga voor jullie duimen op een positieve test! Voor iedereen overigens! 
Op naar de maart baby’s ?
Ik had overigens gedacht dat ik het super moeilijk vond om geheim te houden dat ik zwanger ben maar dat valt best wel mee!
 
Terug
Bovenaan