NOD Juli 2018

De meesten zitten geloof ik weer op het wachtbankje! Spannend allemaal ?
Vorige week waarschijnlijk de eisprong gehad en ook "geklust", alleen ik ben zo onregelmatig als het maar kan zijn dus geen idee wanneer het echt allemaal gebeurd haha. 
19 juli is als het goed is mijn NOD, stiekem hoop ik dat het gelukt is. Ik heb alleen nu weer last van mn borsten, vorige maand voor het eerst en toen dacht ik dat het raak was... Nu vermoed ik dat dit weer de tekenen zijn van mn menstruatie :(. Ondanks dat ik deze maand sowieso niks verwachtte vind ik het wel jammer als het weer niet gelukt is. 
 
En weer wachten... ???
 
@smpje zal echt heel spannend voor jou zijn! En onzeker. Ik hoop dat je nu een fijne zwangerschap mag hebben en over 8,5 maand een meisje of jongetje mag omarmen ❤? 
 
 
Hey,
Vandaag tot nu toe minder last bij het plassen de rest blijft het zelfde.
Wij zijn nog niet langs de dokter geweest omdat mijn cyclus ook nog lange tijd in de war was. Wel heb ik een afwijking aan mijn schildklier die erfelijk was. Ze werkt wel goe maar door dat ze zo snel werkt groeit mijn schildklier. Kon geen kwaad volgens de NKO zolang ik niet zwanger ben. 
Het is inderdaad ontzettend frustrerend als iedereen rondom je afkomt met het zwanger zijn. 
Jullie al naar de dokter geweest voor testen?
 
@smpje: ik denk dat die testen ook niet 100% betrouwbaar zijn op gebied van hoelang je zwanger bent. Uiteindelijk werkt elke test hetzelfde en meten ze je HCG waarden. Dus als bij jouw de waarde nog redelijk laag zijn denkt de rest misschien dat je minder lang zwanger bent. Je bent na je NOD dus ben je normaal nu 4 weken. 
 
 
@mommyofmynovella: JAAAAAAAAAAAAAAAA ik kan je blijdschap voelen!!! Hahaha wat een opluchting dat je op kan naar de volgende ronde. En wat bizar het zo'n lange cyclussss?????? Mannnnn!@Wannabemom: spannend weer! Ik moet volgens de kalender vandaag mn eisprong hebben, maar merk niks. En de afgelopen maanden bleek het ook niet te kloppen. Dus ik verwacht hem later deze week... gewoon maar even onder de lakens vanavond ;)@Beautygirl: hoi vriendin :) Ben je weer aan het werk ? Valt tegen zeker zo na 3 weken vrij? Wanneer is je NOD? Ik heb gewoon geen NOD meer heb ik besloten. En dat overtijd.... Want met een onregelmatige cyclus klopt het nooit!
 
Hallo 
ik sluit me graag bij jullie aan. vandaag NOD maar nog niets te bekennen. voel me met vlagen niet lekker en fit maar niet dat ik echt misselijk ben ofzo heb wel sinds 1.5 week s avonds hele opgezette bolle buik heel vreemd dit heb ik niet eerder gehad. dat wachten blijft lang duren elke keer haha voor degene die al zwanger zijn gefeliciteerd !! en voor de andere allemaal succes ik zal voor jullie duimen ??
 
@mommy oooh wat fijn zeg eindelijk lange cyclus dit x zeg duim voor je dat dit 1 malig was!
@nroxy ja ben bij de dokter geweest maar willen eerst bij Mn vriend testen die is nog niet geweest moet afspraak maken..
vind best een stap om naar het ziekenhuis te gaan maar de wens is te groot dus gaan wel maar hoop op nog steeds op spontaan.. 
deze maand helemaal los gelaten nergens opgelet ook niet op de goede dagen geklust denk ik dus morgen mijn NOD die ook wel zal komen.
 
duim voor jullie allemaal!!
 
Terug
Bovenaan