NOD Juli 2018

Hey BossBess,
Wat spannend voor je, hopelijk neemt jouw lichaam je niet in de maling. Heb je altijd een regelmatige cyclus?
De opgezette buik heb ik nu ook al paar dagen last van maar wel heel de dag en ook krampen. Ik heb ni wel een chronische ziekte aan mijn darmen maar deze pijnen zitten lager en voelen anders. Mijn NOD is 17juli (dacht eerst 18de).
In welke ronde zitten jullie? Ik duim voor je mee!
 
 
@Avb89: Ja bij mij is de wens ook groot zeker met de afwijking aan mijn schildklier wil ik zekerheid. Maar zolang vriendlief niet wilt ga ik hem ook niet pushen om zich te laten testen. Moet binnenkort toch naar de gynaecoloog voor mijn 2 jaarlijks onderzoek en een borstonderzoek ( verhoogde kans op borstkanker...) En dan vraag ik aan hem wel eens wat we best kunnen doen. 
Hou ons op de hoogte of je morgen je NOD hebt of niet.
 
@ Nroxy ik hoop ook dat mijn lichaam me niet in de maling neemt. eind maart gestopt met de pil en 2 cyclussen gehad van 31 dagen was er eerste 2 maanden wel veel mee bezig met gezond eten en geen alcohol enz dat heb ik deze maand los gelaten en 2 weken geleden lekker even weekje tussenuit gegaan. krampen heb ik ook met vlagen af en toe ineens en dan denk ik oh zal wel ongesteld worden maar tot nu toe dus nog niets. ik wacht vandaag af en anders morgen even testen. jij moet dus nacht wat langer wachten. ik zal voor je duimen!!
 
@joena ik laat het ook erg los. Ergens rond 20 juli mijn NOD maar test sowieso pas daarna. Echt verschrikkelijk om weer te werken, maar het moet.
ben jij alweer aan het werk?
we gaan duimen ??
 
Ik heb al eerder gereageerd maar zit ook midden in verhuizing dus weinig puf en tijd om vaak te reageren... Ik lees en leef wel met jullie mee. 
Hier ook vandaag NOD. Gister avond na de seks met afvegen wel een heel klein beetje licht roze maar vandaag verder niks te bekennen  
Mijn partner eet zijn schoen op als ik niet zwanger ben omdat ik verschillende symptomen heb. Vooral mijn de manier waarop ik moe ben en waarop ik mijn geduld verlies af en toe vind hij typerend voor mijn zwangerschappen... Maar ik vind ook dat ik ze toe kan dichten aan het weer, het druk zijn en weinig slapen. Ik durf dus niet te hard te hopen nog...
 
 
Ik heb inmiddels de vk gesproken en ze gaf aan dat ik wss veel hormonen aanmaakt waardoor de testen al zo duidelijk waren. Vorige x had ik er 6 versleten en toen digi voor de bevestiging. Nu maar 2 en een digi gewoon voor de extra controle.  Ik sta er positief in, maar vind het wel eng. 2 aug eerste echo met 7,5 week zoooo spannend. Nog 3 weken geduld. Ze heeft ook aangegeven gewoon aanhouden vanaf je menstruatie, dus ben nu 4 wkn en 1 dag.  Dit keer wachten wij ook met vertellen tot we minimaal eerste echo hebben gehad en hoe we ons dan daarbij voelen.  Moet zeggen het lukt mij nu ook wel en het helpt ook wel dat mijn ouders 3 weken weg zijn haha. 
 
En idd, het gaat allemaal makkelijker als je gewoon doet. Ik heb letterlijk alles gedaan behalve roken, dat doe ik sowieso niet. Daar ben ik ook wel beetje tegen. 
 
 
@mommy, wat fijn zeg! Nu hopen dat je zelf en snel ontdekt wanneer je ovu is.  
@epf. Jaaaaaa ik hoop het ook! Super spannende periode nu. Maar voel me goed en positief dus ik moet zeggen ben er rustig onder! Lekker genieten van alle kwalen waar iedereen zo over ging zeuren terwijl ik me rot voelde. 
 
@smpje wat fijn dat je je zo goed voelt! Lekker genieten en alle dagelijkse dingen lekker blijven doen!
Ik heb ook 0,0 klachten! Gister paar minuutjes misselijk geweest op werk, maar dit was echt de 1e keer verder helemaal niets!
Mn borsten beginnen wel te groeien. Merk het aan me BH en ze zijn wat gevoelig. En me buik groeit dus ook al! Voel het aan me buikspieren. Volgens eigen berekening vandaag 4.6 ?
 
Terug
Bovenaan