NOD Juli 2018

@smpj wat lijken onze verhalen op elkaar! Ik heb in april ook een miskraam gehad (missed abortion) nu ook 2de ronde en had gister ook mijn NOD
Ik ga morgenvroeg testen, zo spannend!
Had je de eerste keer veel klachten? 
 
Wat een drukte ineens! Gezellig, wel 3 pagina's bij moeten lezen haha. 
Spannend voor sommige zeg, vandaag en morgen NOD! 
Oja leeftijd. Ik ben 33, zoon van 11 en zoon van 6. En ja, mog steeds retespannend en onzeker of het allemaal wel weer lukt haha. En geen idee meer hoe ik mij tien voelde, is natuurlijk alweer een miljoenjaar tijd geleden..
Vandaag zelf beetje kluts kwijt, eiwitslijm is altijd doorzichtig toch? Vandaag nog goed rekbaar maar wel troebel nu, richting witig. Dan is het wel zo'n beetje klaar? We gaan vanavond nog wel even Russen de lakens. Je weet maar nooit ;)
 
@citrus haha inderdaad druk en gezellig. 
@de meiden die gaan testen morgen/deze week... goodluck hopelijk is het raak ? 
@de meiden die wachten op de 8 weekse echo, spannend. Geniet en maak je niet TE druk. Hopelijk zien jullie dan een gezond kindje ♡ 
Ik ben overigens 23 en mijn man 32. Bezig voor ons eerste kindje ???
@Beautygirl werken na de vakantie is nooit leuk ? soms zou ik gewoon aan  vakantie vieren geld willen verdienen haha. 
Wij zijn vanochtend ook weer thuis gekomen van de vakantie! Hartstikke moe van de reis (bootreis van 14 uur) en voor geen meter geslapen. Maar de vakantie was leuk ?
@Novella wat fijn dat je weer door kan naar de volgende ronde. Voelt natuurlijk wel dubbel want stiekem wil je gewoon alsnog Zwanger zijn en niet menstrueren. Maar ik snap jouw gevoel wel dat de nieuwe ronde nu weer aangebroken is! Hopelijk goede kansen deze maand ??
 
@epf ja vind ook wel prettig, hier en daar af en toe dat ik denk he bah.. net even een flinke kramp waarvan ik gelijk naar de wc rende. Zo oneerlijk dat menstruatie klachten zo op zwangerschap symptonen lijken... wie heeft dat verzonnen ?
borsten zijn bij mij wel vrij pijnlijk, vooral als ik savonds mn bh uitdoe of ga lopen na langdurig stil zitten. 
@kusjem, idd! Ik ga voor je duimen! Is wel weer fijn he om er dan weer mee bezig te zijn. Zo geef je het ook weer een plekje. Alleen nu heb ik iets meer angsten bij “krampen” of als ik in eens niks meer voel.  Ik had bij de eerste x alleen last van mijn baarmoeder en borsten.  Nu heb ik me echt wel een week met vlagen beroerd gevoeld.. waardoor ik eerder dacht aan een griepje. Nu valt het mee, mja het is het begin... wie weet wat er nog komen gaat 
@citrus ik denk dat alle keren spannend blijven. Als er 1 ding is wat ik hiervan geleerd heb is dat het echt een wonder is allemaal als je het goed doorstaat en uberhaupt dat het lukt.
 
@Smpje: enig idee waarom de een meer en de ander minder hormonen aanmaakt ? Ik heb soms wel eens het idee dat ik 0 hormomen heb, omdat ik zo weinig klachten heb als ik ongesteld ben. Maar het schijnt dat dit helemaal niks zegt.... XD
@Beautygirl: ja ook hier alweer aan het werk sinds vorige week. Lijkt alweer een eeuwigheid geleden die vakantie ;)!Gelukkig hebben wij september nog een langere vakantie tegoed.
@Bossbess: idd meid! Lekker ontspannen en LEVEN. Ik denk dat je lichaam het idd gek vind (zoals Mommyofmynovella zei) als je ineens drastische maatregelen gaat nemen en anders gaat leven. Dus ineens een koolhydraatarm dieet etc... of helemaal 0 wijntjes meer of broodjes filet slaat denk ik nergens op. Ik geniet gewoon. Heb dat ook nodig :)! Roken doe ik sowieso al 3 jaar niet meer. En mijn vriend gelukkig ook niet. Maar die houdt ook wel van een wijntje. Moet kunnen. Als het na langer dan een jaar nog niet lukt en we krijgen dan van de gynaecoloog het advies dingen te laten, dan zien we wel weer verder.....
 
@Wannabemom: fijn dat je weer heelhuids terug bent :)! Was het lekker in Schotland? En ook een beetje goed weer ? Hebben jullie nou nog seks kunnen hebben op het juiste moment ???
 
ik vind het wel grappig hoor als ij in het verleden een keer de pil vergat of later in nam was ik helemaal in de stress om zwanger te zijn. terwijl je nu pas in de gaten hebt wat er allemaal bij komt kijken en wat er allemaal moet kloppen. vind ook fijn om te lezen dat zelfs dames die al kinderen hebben het allemaal weer super spannend vinden. en zo fijn om te kunnen lezen dat er meerdere in het zelfde schuitje zitten en je gewoon alles even kan delen wat je met de buitenwereld niet doet haha. 
 
Terug
Bovenaan