NOD Juli 2018

@joena haha soms denk ik ook.. niets aan de hand tot dat ik eens flink uitval en denk.. waar was dit voor nodig? En dan denk ik.. aha daar zijn die hormonen.  Merk wel echt dat mijn lichaam bezig is met een volksverhuizing. Met ongesteld worden ook, een week van te voren lig ik er af, dan ben ik zo moe en mijn borsten doen pijn.. net als nu dus ? 
@bossbess ja maar echt.. paniek en dan ook nog door de stress dat je menstruatie een dag uitbleef ofzo en je dan ook symptonen kreeg. Heel fijn die tijd en nu denk.. komt zooooveel bij kijken haha
 
@joena heerlijk dat je nog een lange vakantie in het vooruitzicht heb. Wij willen de eerste week oktober nog even weg te gaan met een last minute naar de zon. En anders naar Terschelling of Ameland! Wist niet dat je vorige week al moest werken. Je kan beter maar meteen beginnen na je vakantie.
@wannabemom welkom terug! Weer fijn om thuis te zijn? Of hebben jullie ook lekker weer gehad? 
@Bossbess dat herken ik helemaal! Gelukkig ben ik door antibiotica nooit zwanger geraakt. Heb wel een keer de morning after pil gehaald. 
 
 
Hallo allemaal,
 
Graag wil ik mij bij jullie aansluiten.
Mijn NOD is de 16e. Erg spannend allemaal.
Wij hebben een zoon van 12 jaar en willen nu gaan voor een 2e kindje. 
Suc6 allemaal x??
 
 
Het wordt lekker druk hier! Steeds meer om te lezen! Leuk!
Ik heb even een vraag. Ik moet deze week mijn ei hebben als ik uit ga van een cyclus van 32 dagen moet dit dus donderdag zijn. Gisteren had ik wat waterige afscheiding. Nu heb ik last van een soort kramp in mijn onderbuik bij mijn lies en rug. Afscheiding is slecht te zien vandaag door dat ik vanmorgen sex heb gehad. Maar zou dit gevoel mijn eisprong kunnen zijn? 
 
Hey allemaal nieuw kwaaltje erbij voor mij vandaag dus nog altijd buikpijn onderaan en misselijk, ook hoofdpijn en futloos. Nu heb ik ontzettende steken aan de rechterkant onderaan over heel mijn buik zitten deze steken maar rechts vaak dat ik helemaal in elkaar duik van de pijn ?
 
@joena en Beautygirl, fijn weer thuis te zijn! Vinden wij altijd na de vakantie haha. We hebben tussen de 22 en 30 graden gehad en alleen de laatste dag wat miezer . Vrij bijzonder voor Schotland. Maar echt een prachtig land!! 
We hebben gesekst wanneer we zin hadden en we ook privacy genoeg hadden tussen de drukke planning door. Of het op het juiste moment was gaan we aan het einde van de maand zien ?
Maar ik heb weer net als vorige maand gevoelige borsten dus ik verwacht menstruatie volgende week. 
 
Myrthe, lijkt idd alsof je je eisprong had. Goed op tijd sex gehad dus ?
Nroxy, oei! En wanneer is je nod en/of ga je testen? Ik vind het spannend!!
Lindje, jij ook succes! 
Nou vandaag toch nog maar even sex gehad...whaha...lekker banaal zo. Maar, ik voelde wat steken en dacht, miss vandaag mijn ei wel. Ben nogal  " voor de zekerheid" ingesteld dus tja. Better safe then sorry  he;)
Nu ga ik echt op het wachtbankje en hou me koest...relaxt etc..(grapje, verre van relaxt) 
 
Terug
Bovenaan