NOD Juli 2018

@citrus: 17de pas NOD dus ik kan dit gevoel ook nergens niet plaatsen. Mijn lichaam voelt echt wel heel anders dan andere maanden. 
 
Spannend Dames! Maar jullie hebben je best gedaan ?? 
Wij hadden dat afgelopen eisprong, op vakantie we waren allebei dood moe maar we wilden deze kans niet laten varen. En we zijn beloond voor ons doorzettingsvermogen ?.  En ik voelde me ook echt anders dan de vorige maand.. sowieso al veel relaxter.. tot de laatste dagen ?
Ik duim mee voor jullie!! 
 
Ik moet even klagen hoor! 
Ik heb me toch last van pukkels. Zou het komen doordat ik ultiem relaxt was afgelopen 3 weken of ?? 
Normal heb ik een paar pukkels rondom mijn kaak gebied (lees; max 5) 
nu heb ik ze tussen en bij mijn borsten, kin, hals en rondom neus. 
Het kan ook niks betekenen en dat mijn huid moest wennen aan zonnebrand van de afgelopen 3 weken. 
 
Hallo dames,
Ik was er even tussenuit.. Moest even wat rust hebben en heb daarom dit forum even links laten liggen.
Maar wat leuk om te lezen dat een aantal een positieve test hebben gehad. Gefeliciteerd!! En wat spannend allemaal.
Wat een spannende weken komen er aan voor iedereen, wie heeft aanstaand weekend al z'n NOD?  Ik heb hem 13 Juli .. (zoooo spannend). Heb niet het gevoel dat het raak is.
Veel liefs allemaal! ?
 
Ik sluit me ook aan... zondag het gezellig gehad met man en vandaag denk ik mijn eisprong gehad. Dus waarschijnlijk 24 juli NOD. Afwachten maar... 
 
Hoi dames, 
was al een tijdje aan het meelezen, maar niet heel actief vanwege een fijne vakantie naar Italie. Inmiddels terug (helaas) en overmorgen weer aan het werk. Leuk om weer wat oude bekenden van het juni forum te zien! Ik duim met jullie mee. Zit zelf een paar dagen voor NOD maar ga deze keer niet te vroeg testen. Overigens een voorgevoel dat ik niet zwanger ben. Vorige cyclus had ik het wel heel sterk en dat bleek niet te kloppen, dus ik voel me een beetje bedrogen door mijn eigen lichaam. Gek hoe dat gaat, maar heb nu even wat minder verwachtingen of zo en vind dat wel relaxed. 
 
Mijn tip: niet zoeken naar mogelijke zwangerschaps symptomen. Ik had ook altijd het idee: dat ik wel misselijk kon zijn of andere dingen voelde..
Nu is t zo ver, ben zwanger! En had echt nergens last van! Nu 5 weken en voel nog niks. 
Relaxt, gewoon genieten van het leven en niet op zoek naar symptomen
 
Terug
Bovenaan