NOD Juli 2018

EPF: ik ga het nu even terug van me afzetten we hadden het wat links laten liggen het zwanger worden door onregelmatige cyclus heb wel een appje maar was meer om te weten wanneer ik ongesteld zou worden. Niet om te weten wanneer we zouden moeten klussen. Nu hadden we gewoon seks gehad als we er zin in hadden. 
Ik ga proberen me niet te veel er op vast te pinnen om terug een teleurstelling te voorkomen. In september gaan we op vakantie en dan word ik ongesteld op vakantie. Aangezien de allergie voor tampons kan ik terug 1 maand aan de pil om even mijn cyclus in de war te brengen ... ?
 
Ooh dat zou vervelend zijn op vakantie! Nu maar snel hopen dat je een positieve test heb! Heerlijk dat niet ongesteld zijn?(als t gepland is natuurlijk)
Ik gebruikte wel gewoon een appje, en ovu testen, maar dat is wel handig als je onregelmatig werkt. Nu was me eisprong precies tijdens de nachtdienst. Normaal hebben we eigenlijk nooit sex tijdens de nachtdienst omdat ik er gewoon geen zin in heb, moe chaggerijnig. 
Maar met de ovu test toch even op goed geluk geklust 1x maar! Maar wel precies goed getimed ?
 
@Nroxy: vervelend, ongesteld op vakantie! Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd hoor, maar Organicup/menstruatiecup wel eens gebruikt? Ik hoor er goede verhalen over.
@EPF: ik denk ook dat je niet te veel moet focussen op zwangerschapsymptonen. Alleen leken die van mij de vorige cyclus zo erg op mijn vorige zwangerschap dat ik er toch echt in ging geloven. Dit keer wat meer losgelaten.
En ondanks dat ik me had voorgenomen om vanochtend niet te testen, toch maar even gedaan. Blijkbaar toch meer mee bezig dan ik durf toe te geven, maar ja daarom lees ik ook mee op dit forum. Dat helpt niet. Ik zit op dag 26 van mijn cyclus. En ik had een licht streepje op mijn test!!! Durf het nog niet helemaal te geloven, eerst nog maar een paar dagen wachten. En kijken of het blijft plakken. Na mijn mk ben ik toch wat voorzichtiger geworden. Maar het geeft een beetje hoop. Manlief weet nog van niks.
 
Hey Pyjamadag! Hopelijk heb je een heerlijke tijd gehad in Italie:). Nog even geduld dus:).
@EPF mooi gezegd. Ik probeer nu ook lekker te leven en we zien het wel! Als de baby er zit, dan zit hij/zij er toch. Heerlijk genieten van het goede nieuws meis!
Ik voel me vandaag niet zo top pijn achter mn oog, oor en hoofd aan 1 kant. Dus word een huisarts tripje morgen. Maar dat heeft denk ik niets met zwanger worden te maken hihi zou een heeeeel nieuw symptoom zijn.
 
Ik probeer hier al sinds gisteren in te loggen maar het lukte niet op mijn nieuwe telefoon... Super vervelend. Dus maar even de oude erbij gepakt. Thanks iedereen voor de positieve woorden haha! Ben blij om ongesteld te zijn maar jeetje..... Het is zo heftig.  Zo zo heftig. Ik bloed amper, maar heb zo veel kramp, misselijk en pijn aan mn borsten. Zaterdag migraine aanval gehad, zal er ook wel mee te maken hebben .. 
@pyjamadag ooeeh spannend! Hopelijk binnenkort een knaltest! 
@depss aahh.. beterschap! 
Ik ga volgende week ofzo ovu testen halen om het inde gaten te houden hier. 
 
ik had gisteren mijn ovulatie. Manlief had echter 'geen zin' wegens te moe :( . ik baal echt zo ongelofelijk hard! we hebben daardoor vanochtend ook de grootste ruzie ooit gehad. Het weegt echt zo op onze relatie :(. Ik weet niet meer zo goed hoe alles te relativeren.. alle tips zijn welkom!
 
Terug
Bovenaan