NOD Juli 2018

@pyajamadag oooh wat spannend!!! Ik ga voor je duimen.. ze moeten bij iedereen blijven plakken!! 
Ik focusde er ook enorm op, en toevallig nu niet en had ook echt geen idee nu dat ik zwanger had kunnen zijn. Had namelijk ook weinig last van en vorige maand alles ?. Nu begint het wel te komen hoor.  Heb nu sinds gisteravond een hartslag waar je eng van wordt nu nog steeds.. als ik alleen al stukje loop ben ik gesloopt.. ?
 
@depss beterschappss! 
@ladyance misscchien heb ik het gemist, maar hoelang zijn jullie al bezig? Het is rot als je partner niet wilt op de cruciale dagen, ik zou ook boos worden. Maar met ruzie los je helaas niets op. Heb je het niet ervoor of nog erna geprobeerd aangezien je natuurlijk 2 dagen de tijd ongeveer hebt? En het wel ca. 3 dagen blijft rond zwemmen.  Misschien vanavond een goedmaak ronde?  Ik hoop dat jullie samen er gewoon uitkomt en praat er desnoods over dat dit soort momenten gewoon belangrijk is. 
 
Hoi dames!
ik sluit me hier ook bij aan. Verwacht 13/14 juli mijn NOD. 
Ik heb PCOS en slik clomid tabletten om een eisprong te krijgen. Zit in me 2e ronde hiervan.. het werkt want de vorige rondje had ik eitjes, een eisprong en werd ik ongesteld.. voor mij een opluchting dat ik een eisprong heb gehad! Want dat had ik van mezelf niet... vanaf oktober gestopt met de pil en tot februari 3x ongesteld geweest.. hele lange cyclussen. 
Maar nu zijn we goed opweg en hoop snel op een positieve test! Vorige ronde pijnlijke borsten en buikkrampen dagen voor NOD.. nu alleen wat buikkrampen dus ben erg benieuwd! Dag 28 nu... 
succes iedereen! ?
 
liefsss
 
Gefeliciteerd voor alle (licht) positieve testen! Hier op t wachtbankje, maar verwacht er niet te veel van@mommy: raar dat je blij bent ongesteld te zijn haha. Maar snap  je helemaal! Einde onzekerheid, hopelijk kunnen jullie nu lekker samen verder@ladyance. Ik begrijp je volkomen! Hier levert het helaas ook geregeld de nodige woorden op.. doordeweeks zijn we gewoon vaak druk en moe, alleen ik voel wanneer m'n eisprong er aan komt dus wil natuurlijk de dagen benutten. Vriendlief en ik zijn nu aan het 'uitproberen' wat voor hem t beste werkt. Van te voren melden dat ik rondom m'n eisprong zit of niet. In t weekend hebben we geen moeite tijd voor elkaar te maken, maar doordeweeks... (ben lichtelijk jaloers op stellen die t zonder gemor om de dag doen!!)
 
@Ladyance en Ananass: wat hilarisch. Hier ook ruzie gisteravond. Ik had mn eisprong gister moeten hebben volgende de kalender. Maar vanwege een onregelmatige cyclus geloof ik dat al niet meer. En aangezien mn vriend nu 2 dagen weg moet, dacht ik: nog wel even seks want ik zal m eisprong deze week ergens krijgen. Maar hij was 'te moe'. Nou............. ik zag de kans van deze maand alweer door mn neus geboord worden. Mannen willen toch áltijd seks wordt gezegd ? Echt niet! Toch mn zin gekregen, maar achteraf dacht ik: dit wordt dan geen liefdesbaby maar een angry bird (sorry moet er nu wel erg om lachen).
Enfin, mijn vriend vindt het soms wel eens lastig. En ik probeer er op alle manieren minder mee bezig te zijn deze maand. En dat lukt! Maar ik wil die ene kans niet onbenut laten deze maand... heb al zo n lange cyclus!
 
Ik denk dan wel eens (sorry voor de spam) maar zit er gewoon mee. En voel me klote nu. Ik denk dan: al die meiden die 'OEPS" zomaar spontaan na 1 x zwanger waren. Hoe dan ? En dan voelt het wel eens alsof het nooit gaat lukken. Dan denk ik, het lijkt wel niet weggelegd voor mij. Het voelt bijna te mooi om waar te zijn dat ik straks echt echt een keer zwanger ben. Klinkt gewoon bijna onmogelijk. Alsof het nooit zal gebeuren... 
 
Jaa ik herken mezelf in jullie verhaal over seks en geen zin.
schaam me er beetje voor ma was deze x op de vruchtbare dagen ook zo en was echt in alle staten gewoon paniek van Onee zijn al zo lang bezig en boos van werk toch ff mee.. maar zo werkt het dus niet wel deze cyclus er bijna niet wan gedacht omdat het eigelijk niet raak kan zijn..
nod is vandaag van morgen beetje rozig bij het afvegen nu niks ook geen kramp niks maar komt vast wel ik heb geen hoop.
 
Joena ik voel me precies zo echt machteloos was er maar iets wat je kon doen he maar je bent echt allebei er voor nodig Haha..
hoelang ben jij bezig??
 
Terug
Bovenaan