NOD Juli 2018

@joena niet getreurd mijn vriend kan er ook wat van. Met ovulatie testen gaat het een stuk beter. Want ik deel mijn smiley altijd met hem. Maar soms is die ook gewoon te moe na werk. 
 
 
@ananas ik was bijna 3 weken overtijd, dus niet zo heel gek dat ik blij was eindelijk ongesteld te zijn aangezien ik wist dat ik niet zwanger was. Het betekent namelijk dat we weer een rond kunnen proberen.
@alle meiden met wel eens luie vriendjes, ik weet er allleesss van haha! Mijn vriend en ik hebben natuurlijk al een dreumes rondlopen overdag en mijn vriend heeft vrijwel alleen maar nachtdiensten. Dus waar is de tijd om babies te maken?? En als we de tijd dan hebben is die vaak ook moe hoor. Wat begrijpelijk is als je bijna elke nacht moet werken en s middags dan ook nog eens na 5 uurtjes slaap voor een klein druk meisje moet zorgen omdat je vrouwtje moet werken ? Maar ruzie lost niks op. Het zorgt alleen maar voor meer stress en als je dan uiteindelijk je zin krijgt en je vriend/man geeft toe, dan is de kans alsnog klein dat het raak is vanwege de spanning en frustratie... Ik bedenk altijd maar: het is geven en nemen. Tuurlijk willen we een kleintje er bij, maar het moet niet ten koste van onze liefdesrelatie, toch?
 
@Avb89: wij zijn bezig sinds januari. En ik weet wel dat sommige al een stuk langer bezig zijn, maar toch... had ergens de hoop en het vertrouwen in het begin dat ik vast wel snel zwanger zou zijn en in ieder geval binnen 3 maanden. Niet dus...@Beautygirl: ja die ovulatietesten vind mijn vriend niks. Die vind dat er dan juist zo'n druk op wordt gelegd en hij wil het op zn beloop laten. Of ik nou deze maand of in december zwanger zou zijn. Het maakt hem niet uit :(    Mij wel.... en als ik die testen alleen doe, dan krijg je weer die focus op seks denk ik. Dan moet het op een bepaald moment omdat hij positief is. En dan krijg je stress als iemand te moe is, Ik vind het dus lastig waar ik nou goed aan doe :( Sorry dat ik niet zo positief ben vandaag maar die ruzie zit me ook nog dwars.  
 
Jeetje hing er gisteren iets in de lucht ofzo..? Ook wij hadden gisteren ruzie haha. Gisteren dan ook geen seks gehad. Heb het nog wel voorgesteld maar manlief vond het niet het juiste moment. Ik merkte ook nog niks qua ovulatie dus kon het wat beter loslaten. Ik denk dat ik dan toch donderdag of vrijdag mijn ei heb.
Eens zien of we het vanavond dan kunnen proberen, en anders op een ander moment. Fijn dat ik er nu zoveel rustiger over ben!
 
Pffff. En ik maar denken dat wij zo ongeveer de enige zijn die dit seks probleem hebben! Soort van opluchting dat t een herkenbaar probleem is bij velen.. al is dat natuurlijk helemaal niet leuk!
en joena precies: vriendlief heeft veel meer ' t komt wanneer t komt'. Ik voel elke maand als eentje te lang (sorry alle dames die echt al lang bezig zijn! Ik wil niemands kwetsen!)
Maargoed, deze maand zou hier in ieder geval een wonder zijn als t wel raak is. Daardoor zit ik wel iets relaxter op t wachtbankje haha
 
 
@DPF: Dankjewel! mijn cyclus was normaal tussen de 28 en 30 dagen. Maar deze keer voor het eerst ovulatietesten gebruikt en ik zit vandaag op 12 dpo, dus het zou zo maar eens een cyclus van 28 dagen kunnen zijn. 
 
@Depps: Beterschap meid, ik hoop dat het niet doorzet voor je.
 
@Smpje: ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap! Grappig hoe jij dus nu ook minder 'last'  had van kwaaltjes.
 
@Joena: haha een angrybird. Nou reken er maar op dat iedere liefdesbaby op een gegeven moment zich in een angry bird ontwikkeld. de terrible two's zeg maar ;) Maar ik snap heel goed dat je de kans niet wil laten liggen! Zeker niet als je een lange cyclus hebt.  Wel naar om ruzie erover te krijgen, maar die mannen moeten dat toch ook wel snappen?? Geef de moed niet op, ook al lijkt het dat iedereen in een poep en scheet zwanger raakt.  Het is niet onmogelijk, maar ik snap heel goed dat teleurstelling op teleurstelling je laat voelen dat het nooit gaat lukken.  Let wel, de verhalen dat het niet lukt worden nou eenmaal minder aan de grote klok gehangen. De verhalen van 1 x raak wel, omdat mannen daar gek genoeg nogal trots op zijn. Rare vogels toch.
 
Ik heb deze cyclus voor het eerst wel ovulatietesten gebruikt (een grote zak vol gekregen van een vriendin met PCOS die na 3 lange frustrerende jaren eindelijke zwanger is!!!).  Maar ja, de spontaniteit gaat er wel een beetje van weg, inderdaad. Maar toch handig dat je een beetje weet wanneer het wel 'handig' is om te vrijen.
 
Hier gelukkig geen ruzie :) wel nog een flinke mijlpaal hier: de peuter begint interesse te tonen voor het potje en heeft zowaar er wat op geproduceert! Ik doe een dansje :D.
 
Terug
Bovenaan