NOD Juli 2018

Spannend @EPF, nu mag je op het wachtbankje. Hopelijk goed nieuws straks 
@Klijn, jup. Wachten.. Wachten.. En nog meer wachten. Succes, ondertussen houden wij je wel bezig hier haha
@sabanox Welkom! Voor jou ook spannend kan ik me voorstellen. Hopelijk houdt je lijf je niet te veel voor de gek na de pil. Heb je je eerste menstruatie al gehad of verwacht je die juist 5 juli?
 
 
 
@sabanox welkom! Heb je veel last van het ontpillen?
Aan alle wachtende dames: succes!   Ik heb mezelf voorgenomen dat ik op 3 juli mag testen (als mijn menstruatie uitblijft natuurlijk). In de tussentijd ga ik het proberen wat meer los te laten en er minder mee bezig te zijn ?
 
Dankjulliewel! 
Ja ik heb wel last van het ontpillen. Opgeblazen buik (als je niet beter weet zou je denken dat ik al zwanger was ..), mijn huid reageert slecht en voel emoties veel heftiger. En ik heb al een aantal dagen (waarschijnlijk rond de eisprong) onwijs veel honger.. 
5 juli inderdaad mijn eerste echte menstruatie, dus die wacht ik even af. Ik hoop dat die gaat komen. Vind het allemaal best spannend zo, wat er in mijn lijf gebeurd, of wat er misschien juist niet gebeurd.. 
 
@EPF, spannend zeg.. Fijn dat je het ook kan loslaten. Het kan je behoorlijk bezig houden, merk ik nu al. 
 
De eerste 2 maanden dat we probeerde hebben we ons helemaal gek gemaakt met alles wat ik voelde! Het was zooo’n telleur stelling! Dan leer je het snel genoeg ?
 
Ik heb ook altijd den opgeblazen buik als mn ei sprong er aan komt! Kan het aan mn buik herkennen! En die blijft wel een week, anderhalve week. Je zou idd denken dat ik zwanger ben met die buik!
Wachten wachten. Duurt lang! Maar we houden het gewoon gezellig en we zien wel
 
Precies. En volgende week mooi weer. Dus dan ook iets makkelijker afleiding, vind ik?
Ik ga overigens denk ik pas testen als ik minimaal op dag 34 van mijn cyclus zit. Vorige keer was het testen voor niks (tenzij de symptomen zo duidelijk zijn dat het niet anders kan) word dan denk ik 15 juli pas, dan is manlief er ook bij. Pff wat duurt dat lang zeg. 
 
@Lammetje Je kan natuurlijk ook te vroeg testen! Dus wat jij zegt is ook wel slim. Misschien wacht ik dan ook nog wel wat langer. Tenzij er niks te testen valt.Dat van die opgeblazen buik herken ik ook! Man je voelt je dan echt 3 kilo zwaarder en heel onaantrekkelijk haha!
 
Geduld is een schone zaak, zeggen ze dan.. Heb je niks aan, want het wachten duurt gewoon lang! 
Ja fijn, zo'n opgeblazen buik, ik voelde me ook heel onaantrekkelijk.. Precies op het moment dat je geacht wordt iets leuks te doen in de slaapkamer.. Fijne timing! ?
 
Terug
Bovenaan