NOD Juli 2018

Volgende x als de man wilt en voor jou is het nu niet belangrijk dan ook zeggen. Nu even niet, ben moe ?  het is altijd vervelend! Die van mij zei ook al, dit wordt echt geforceerd allemaal.  
Ik ben overigns echt in paniek.. ik moest net plassen en had beetje bruin bloed bij het afvegen en ook wel beetje pijn in mn buik! Maar pff door die kut mk van vorige x ben ik helemaal vanslag!  

@Smpje: ik snap de paniek heel goed. Helaas kun je weinig anders doen dan afwachten. Maar licht bloedverlies komt heel veel voor bij vroege zwangerschappen, dus het hoeft niks te betekenen. Als je wilt kan je altijd de verloskundige even bellen? Sterkte

Ah smpje! Zal vast goed zitten, bel gewoon de vk dat he in paniek en stress zit. Dit zal ook niet bevoordeling zijn. Sterkte meid! 

En jeetje, was het volle maan ofzo? Wat een ruzies. 
Eerlijk gezegd hier niet, gister was ik wat minder gemotiveerd dus hij heeft mij zowat meegesleept juist. Hij laat mij ook lekker wat aanrommelen met mijn apps, ovutestje etc en hij wil graag om de dag, hoe meer hoe beter ?. Ook heeft hij weleens geen zin gehad hoor, moe ook enzo maar goed, dan even geen spel maar de daad en puur baby maken ipv sex, begrijpen beide dat het daarna heus weer gewoon lekkere sex wordt. Maar we willen het nu eenmaal te graag en niet op zijn beloop laten. En Ja, ik heb een uitzondering hoor, hoor vaak dat de mannen juist denken...relax! Wil graag geen moetje enzo. Nou...nu even wel vind hij. 
Miss goed om te praten over hoe je dit komende maand gaat communiceren, melden dat het nu gewoon puur praktisch moet worden omdat het helemaal niet zo makkelijk gaat als de mannen denken, uitspreken naar elkaar en een compromis sluiten? De spontane sex kan altijd nog 
Leg het alsjeblieft weer snel bij elkaar, potje goedmaaksex ??
Het komt helemaal goed  x

Wat betreft het wachtbankje hiero...die is megalang nog haha. Enige wat ik voel zijn steekjes helemaal onderin en wat trekkerig gevoel. Thats it. Beetje vlot, zo'n 2 dagen na eventuele bevruchting ook haha

Hier ook een deze dagen mijn nod, wanneer precies geen idee. Heb een wat onregelmatige cyclus en deze maand geen ovulatie testen gebruikt. Nu sinds 4/5 dagen erg last van een buik die in de loop van de dag opblaast. Verder lag ik gisteravond in bed en kon gewoon het wasmiddel ruiken wat een ruimte verderop stond. Verder helemaal nergens last van.
Ik wacht nog zowiezo tot het weekend met testen. 

Haha ik herken de 'moeten maar te moe na het werk' discussie ook.
Mijn vriend is chauffeur dus is nogal eens een nacht weg. Elke avond dat hij thuis was dwong ik hem zowat, hij zou zomaar eens de rest vd week niet thuis kunnen komen.
Voorlopig heb ik al 2x een negatieve early test vast gehad, maar ik heb ze uit ongeduld veel te vroeg gedaan.. komende zaterdag is mijn NOD.. dus ik wacht nu echt. Denk ik.
Heb me wel even 'anders' gevoeld vorige week, maar dat kan ook ingebeeld zijn.. deze week niks aan de hand.

Maar toch, ben me overal aan het inlezen, hopen, verliefd worden op alle leuke babyspulletjes.. babykriebels xD

@joena ik krijg stress van de normale ovulatietesten. De cb ovulatie testen niet. Merk sinds ik die gebruik echt een stuk minder mee bezig ben. 
Omdat die andere oplopen maak ik mezelf helemaal gek + ik bewaar ze en schrijf op Hoelaat en welke datum. Doe ik met CB allemaal niet. 
Inderdaad konde wij mannen maar zwanger maken.
komt allemaal goed, wij krijg ook allemaal ooit een kindje. Misschien niet deze maand maar dan misschien wel de volgende maand. We willen allemaal te graag

Ik gister NOD maar niets te bekennen. vanmorgen test gedaan maar was negatief en nog niets te bekennen. ovulatie testen doe ik niet wij doen het gewoon om de dag om de kans zo groot mogelijk te maken voel me met vlagen misselijk en beroerd. en nu sinds 1 uur wat krampen links in mijn onderbuik heb dit nog nooit gehad. nu maar even paar dagen wachten tot ik weer een test doe. succes allemaal met het wachten 

Terug
Bovenaan