NOD Juli 2018

@beautygirl: oke.. misschien als het deze maand ook 'zonder iets extra's te doen' weer niet is gelukt, dan stap ik misschien over op de cb ovulatietest. Hoe veel verslijt jij er dan per cyclus ? En zijn dat niet die mega duren testen ? En krijg je dan alleen een smiley op je hoogtepunt ofzo ??
Ja het komt ook goed. Linksom of rechtsom (haha grappig, linker of rechter eileider HAHA). 
@Kimskye: nou, je zou ze bijna aanranden he. Zo erg is het soms hahaha! Omdat je dan iig je best hebt gedaan en niet niks hebt gedaan in die cruciale week :p
@Smpje: ik lees niet anders dan dat vrouwen die zwanger zijn vaak toch bloed verliezen. Heeft alles te maken met de baarmoeder en het innestelen en het rekken etc. Logisch ook want die is nu goed doorbloedt en er gebeurt van alles binnen...
 
 
@Bossbess: wat spannend zeg!! Misschien nog niet genoeg van het HCG hormoon in je lichaam om positief te kunnen testen. Ik duim keihard met je mee :p!
 
 
Joena, die cb zijn wel stuk duurder dan de dipsticks, weet niet wat je duur vindt, maar ik heb weleens op marktplaats gekeken en die staan vol met ovulatietesten, die over zijn. Miss een idee :)  nieuw is miss zonde terwijl iemand ze zo heeft liggen voor je. 
Zelf heb ik nog 12 dipsticks over, als ik zwanger ben dan gooi ik ze ook op mp of hier ;)
Enne succes komende tijd alvast ;)  of is je ei al geweest? Ben het even kwijt hoor haha
 
@Citrus: nou die dipsticks zijn wel echt goedkoop vind ik. En werken wel. Maar idd je kan er wat onrustig van worden omdat het moet oplopen...
Ik zal eens op mp kijken, bedankt voor de tip :D
Mn ei zwerft denk ik ergens rond inmiddels of moet nog komen. Ik heb geeeen idee. Als we uitgaan van een cyclus van 32 dagen (wat ik de eerste maanden had ) dan had ik hem gister. Maar de laatste 2 maanden had ik 35 en 38 :)o) dus het kan alle kanten op. 
 
 
Pfff verzenden dat te dichtbij... 
*worden bel ik vanavond nog. Heb nu lichte krampen en idd ik had het ook gelezen, vorige x begon hiermee de ellende.  Het maakt je zo onzeker... heeft er iemand een tijdmachine? Even 3 weken doorspoelen.  
Zo gelukkig naar huis en dan languit op de bank. Hopen morgen betere dag.
 
@joena bedankt ! het zou goed kunnen inderdaad ik denk dat ik nu toch nog maar een paar dagen moet afwachten en dan weer testen al is het moeilijk te wachten haha
@smpje sterkte hoor en inderdaad lekker uitrusten lang uit op de bank 
 
 
@joena ja cb zijn echt wel duur! Maar wel veel fijner. Ik heb de 2 vruchtbaarste dagen. Je heb er namelijk 2 
mijn laatste cylcus heb ik er meer gebruikt, rond 12 stuks. Andere cylcus 7 of 8. Ik heb er nu nog 1 over en dan koop ik mijn volgende pakje. 
Ik begin trouwens pas op dag 11. Ligt wel aan mijn cyclus trouwens. 
Met cb is bij geen vruchtbare dag krijg je een rondje. En wanneer je vruchtbaar bent eisprong dan krijg je een smiley. Klopt ook wel met mijn afscheiding. 
Na een smiley stop je met testen.
 
 
Terug
Bovenaan