NOD Juli 2018

Ik zweer ook bij de cb testen! Indd wat duur, maar zoooo duidelijk. En kan met ochtend urine (als ik me niet vergis kan dat niet met alle ovulatietesten?). Ik heb ze ook via marktplaats gekocht haha. Gebruik er meestal zo’n 5 per cyclus, heb redelijk in de gaten wanneer de eisprong er aan gaat komen. Als ze op zijn ben ik er klaar mee! Gelukkig geeft mijn lichaam duidelijke signalen af
 
@ananasss ja de cb kunnen in de ochtend! Zoveel makkelijker dat je gelijk kan plassen. Dan neem je het maar voor lief dat ze wat duurder zijn. 
Wel even uitzoeken als je ze niet op marktplaats koopt waar ze goedkoper zijn. Vond ik erg schelen en heb ze uiteindelijk gekocht op plein.nl dacht ik
 
@citrus ik had het ook een paar dagen ma mn vruchtbare periode. Maar ik kan het niet echt plaatsen, ik hoopte op zwanger zijn, maar vooralsnog weet ik niks. Nod is a.s. zaterdag.. fingers crossed!
Ik wil over een maand of 3 proberen eens kijken of mn cyclus-app klopt en dan ovu-testen gaan proberen. Mocht het dan nog niet gelukt zijn..
 
Steekjes in de schaamstreek herken ik wel.. had er net ook last van.. maar ik weet niet als dit goed of slecht kan zijn. 
Ik moet nog maar een paar dagen wachten tot dat ik het weet van deze maand, ik heb zelf het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl mijn man beweerd dat als ik zwanger ben.. ( misschien wil ik het niet denken, omdat ik bang ben voor de teleurstelling).
 
 
Terug
Bovenaan