NOD Juli 2018

Whaha die ruzies over seks op de meest gunstige dagen, zo herkenbaar!! 
Ik dacht soms echt even dat als ik de enige was met die frustraties..??
@Smpje was spannend.. pak je rust en hopelijk voelt het morgen beter en anders gewoon bellen.
 
Hier ook rond de 21! Wordt een hopelijk leuk weekend voor ons allemaal haha
andere vraag: iemand ervaring met het laten maken van een uitstrijkje en heeeeel misschien zwanger zijn? Kan dit kwaad? Nee toch? Heb een afspraak staan voor volgende week (de 20e...) al vind ik t een bijzonder idee dat iemand daar dan zit te 'wroeten' hihi. 
 
Jup, wij waren de overgeblevenen van juni haha. 
Ja vaag he? Ik had het vorige maand ook maar dan wat later en nu ook de steekjes in vagina zo'n beetje. Een enkeling..weird.
 
hier is de ruzie al wat beter. Meneer praat weer tegen mij. Hoewel we nog niet echt de tijd hebben gehad om echt prive te praten.
Ik denk ook dat ik mijn app ga verwijderen. Ik zoek namelijk manieren om me er minder op te focussen.
Ik meot wel zeggen dat ik voor de eerste keer mijn ovulatie ZO hard heb gemerkt qua cervixslijm... nog nooit ZOveel en ZO glibberig gehad... zou mijn lichaam er misschien nu pas echt klaar voor zijn? Of zou het een reactie zijn op het feit dat de gynaecoloog er zijn 'stok' ingestoken heeft? :D
 
Of ben ik weer gek aan het worden en dit yet another pregnancy syndrome? 
 
ik weet het allemaal niet meer..; mijn man zegt in ieder geval dat ik aan het 'verzuren' ben omdat het niet lukt... hij heeft wel gelijk vrees ik :(
 
wat zijn jullie tips om er minder mee bezig te zijn? 
voor diegene die het niet weten: ik zit in ronde 11
 
Fijn ladyance dat het weer de goede kant op gaat :) en wat je zelf een beetje toegeeft. Je verzuurt, kan ik niet oordelen maar ik herken dat wel. Door idd de app eraf, forumstilte, niet googlen op alles, hiermee krijg je echt wel meer rust. Tot die tijd zoek je bevestiging en zolang je niet ongesteld bent of een positieve of negatieve test heb, krijg je die ook niet via internet. Wie weet is dat de manier voor jou? Op het forum lees je van alles van ons en betrek je op jezelf en vergelijk je. Dan kom je op het punt dat je je zelf gek maakt. 
Ik kan dit bericht net zo goed aan mezelf richten, maar ik projecteer het nu even op jou hihi. Met andere woorden....ik probeer mij ook wat koest te houden wat nu wel nog onmogelijk gaat worden haha. 
 
Succes meid!
 
Ik wordt soms beetje nerveus van jullie die op de wachtbankjes zitten. Hoop dat jullie snel bevrijd worden met positief nieuws! Ik heb de ovu sticks ook gebruikt bij de eerste x en de eerste x na de mk.. eigenlijk heel weinig als ik sommige verhalen lees. Omdat mijn cyclus zo stabiel is en ik ook door dat ik bij jullie heb gelezen over afscheiding wist ik nu zonder testen wanneer die was.. het blijft allemaal ingewikkeld en zo oneerlijk dat he maar 1 kans per maand heb. Terwijl mannen lekker kennen blijven lozen ?
inmiddels ben ik alweer stabiel, de rust en afleiding heeft er voor gezorgd dat de “menstruatie achtige kram”’is gaan liggen. Het “oude” bloed kwam gepaard net afscheiding.. ik ga en hopen ook dat het erbij hoort zo niet hang ik in de telefoon.   Die eerste 12 weken zijn echt pittig ? voor je houden, schakelen, en je lichaam dat zo bezig is. 
 
@ladyance, ik kan best goed begrijpen dat je na zolang het ook soms tussen je relatie zit te etteren. Je wilt iets zo graag en het lukt niet. De pleziertjes worden afspraken en als je dan ook wordt afgewezen waarvan jij denkt... dit is het moment is gewoon klote.   Het loslaten lijkt me heel moeilijk, dat vond ik nu al... laat staan jij. Wat ik de afgelopen maand tegen mezelf zei was.. doe normaal, doe je ding en we zien t wel. Mja misschien makkelijker gezegd ook voor mij als misschien voor jou! en voor een man is het ook heel anders.. die van mij vind het fantastisch zolang ik normaal doet.. zodra hij merkt dat voor mij een obsessie werd kregen we bonje. Zij zien het heel anders.. en voelen niet wat wij graag willen als vrouw.  Ik hoop echt keihard voor jou dat het ook snel raak is!!
 
Wat een verhalen allemaal.
Hier nog geen ruzie erover gelukkig. Merk wel dat mijn man er veel minder mee bezig lijkt te zijn dan ik.
Vanmorgen wat misselijk en rommelende darmen. Sinds vanavond pijnlijke borsten. NOD is pas de 16e. Toch bang om dan gewoon ongesteld te worden....
Er zit niks anders op dan wachten he. 
Sterkte allemaal en hopelijk snel positief nieuws allemaal ??
 
Terug
Bovenaan