Ik wordt soms beetje nerveus van jullie die op de wachtbankjes zitten. Hoop dat jullie snel bevrijd worden met positief nieuws! Ik heb de ovu sticks ook gebruikt bij de eerste x en de eerste x na de mk.. eigenlijk heel weinig als ik sommige verhalen lees. Omdat mijn cyclus zo stabiel is en ik ook door dat ik bij jullie heb gelezen over afscheiding wist ik nu zonder testen wanneer die was.. het blijft allemaal ingewikkeld en zo oneerlijk dat he maar 1 kans per maand heb. Terwijl mannen lekker kennen blijven lozen ?
inmiddels ben ik alweer stabiel, de rust en afleiding heeft er voor gezorgd dat de “menstruatie achtige kram”’is gaan liggen. Het “oude” bloed kwam gepaard net afscheiding.. ik ga en hopen ook dat het erbij hoort zo niet hang ik in de telefoon. Die eerste 12 weken zijn echt pittig ? voor je houden, schakelen, en je lichaam dat zo bezig is.
@ladyance, ik kan best goed begrijpen dat je na zolang het ook soms tussen je relatie zit te etteren. Je wilt iets zo graag en het lukt niet. De pleziertjes worden afspraken en als je dan ook wordt afgewezen waarvan jij denkt... dit is het moment is gewoon klote. Het loslaten lijkt me heel moeilijk, dat vond ik nu al... laat staan jij. Wat ik de afgelopen maand tegen mezelf zei was.. doe normaal, doe je ding en we zien t wel. Mja misschien makkelijker gezegd ook voor mij als misschien voor jou! en voor een man is het ook heel anders.. die van mij vind het fantastisch zolang ik normaal doet.. zodra hij merkt dat voor mij een obsessie werd kregen we bonje. Zij zien het heel anders.. en voelen niet wat wij graag willen als vrouw. Ik hoop echt keihard voor jou dat het ook snel raak is!!