NOD Juli 2018

@ladyance: ik kan me heel goed voorstellen dat je na zo lang bezig zijn een beetje verzuurt. Je wilt het tenslotte zo graag! Het is makkelijk om ‘ontspan’ te zeggen, maar ik zou inderdaad proberen wat meer offline te zijn en je lekker te concentreren op andere dingen. Niet je hele leven uit gaan stellen! Je verhaal doet me wel wat hoor, het lijkt me echt zwaar frustrerend. Ik duim voor je en fijn dat het de goede kant op gaat na je ruzie. 
 
@smpje: goed om te horen dat het rustiger is geworden. Lekker rustig aan doen en goed voor jezelf zorgen. Waarschijnlijk even loos alarm. 
 
Hey allemaal,
Even een antwoord op wat je voorstelde Pyjamadag. Zo'n menstruatie cup zegt me niet veel. Heb er ook al veel goede dingen over gehoord maar vind dit toch maar vies klinken ....
 
@ladyance wat vervelend dat jullie relatie knel is komen zitten. Lijkt mij vooral frustrerend dat hij op (volgens jou) je meest vruchtbare dag niks wilt doen. Zoals Citrus (dacht ik?) Al zei... pleziertjes de hele maand maar rond die periode is het denk ik voor iedereen wel eens een "moetje"... puur en alleen voor de zaadjes. Niet dat het dan niet fijn is maar wij doen het ook wel eens terwijl we moe zijn. 
Je hebt al veel goede tips gehad van de meiden hier. Maar misschien heb je hier ook wat aan... kun je het misschien een maandje met rust laten.? Dus na je ongesteldheid even niet meer bewust met een kindje bezig zijn. 1 maandje er niet over proberen te praten, niet op het forum zitten, en sex weer leuk maken. Verras jouw man met iets wat jullie fijn en sexy vinden. En zoek de spanning weer op, daag elkaar uit. Zie het als een soort reset... doe leuke dingen eet/drink dingen die niet meer mogen als je zwanger bent en ga daarna weer rustig gericht bezig met kindjes. En probeer hem ook uit te leggen dat je rond die periode gewoon zaadjes nodig hebt en het soms dan inderdaad een moetje wordt. Geef hem gelijk misschien stelt het hem gerust. Ik ken jullie natuurlijk niet, maar misschien helpt het wel. Als het zwanger worden een obsessie bij mij zal worden zal dit ook een goede oplossing zijn. Ik snap heel goed dat je het liever gisteren al was... En niet over een paar maanden. Maar wie weet is het straks juist raak in de reset maand ?? 
 
Ik zit overigens nu op cyclus dag 25 (8 dagen voor mn berekende NOD). Eigenlijk voel ik mij goed. Nergens last van. En als ik wel ergens last van heb hangt dat vaak samen met bv mn eetpatroon of mn vermoeidheid. 
Heeeeeel licht is het wat onrustig in mn onderbuik, baarmoeder/darmen geen idee!? Verder waren mn borsten vorige maand echt super pijnlijk op deze dag... En nu heel licht gevoelig. 
8 dagen wachten klinkt zo ver weg maar eigenlijk is het nog maar een week!  We hebben deze maand niet kunnen seksen wanneer we maar wilden maar toch hoop ik heel hard dat het toch op het juiste moment was en raak is. ?
 
Mijn ochtend begon al niet goed. Menstruatie heeft zich aangediend 1 dag voor NOD. We blijven positief en gaan een ronde verder. ? 
Nu ook maar de ovulatietesten van CB gebruikt.. want die dipsticks vind ik best lastig. 
Succes voor alle dames die op het wachtbankje zitten.. ?
 
@brilaapje he vervelend :( wel fijn dat je zo positief bent! Op naar de volgende ronde! 
 
Hiero nog steeds met vlagen kramp/gezeur links onder in mijn buik. Maar goed, zal wel een goed teken zijn ofzo (hoop ik!) 
 
Terug
Bovenaan