NOD Juli 2018

Ahhh shit brilaapje! Op naar de volgende... :(
hoewel ik me voor had genomen deze maand nergens op te letten en niks te verwachten betrap ik mezelf er tóch weer op. Normaal vanaf dag Mn eisprong super gevoelige tepels, maar nu: niks nakkes nada. En dan slaat die twijfel weer toe.. whaaaaa! 
 
Hoi meiden,
Hier zojuist ongesteld geworden. Op naar de tweede ronde. Ergens wist ik het ook wel, maar goed. Ik had vorige week zo'n beetje wel last van m'n onderbuik, maar dat had ik 2 jaar geleden ook voordat ik zwanger werd van onze kleine meid. Dat duurde uiteindelijk 7 maanden, ik hoop niet dat ik nu ook 7 maanden moet wachten. Ik moet het ook gaan loslaten, werkte de vorige keer ook. Toen had ik er ook een positief gevoel bij, heel raar. Dus op naar de volgende ronde, en er niet bewust mee bezig zijn. En wie weet.  ? 
 
 
 
ik heb gisteren goed kunnen babbelen met mijn man en uiteindelijk hebben we het 'goedgemaakt' :D haha!het komt er nu dus op neer dat ik mijn ovu gisteren had, volgens de testjes en 7-9 en 11 hebben we gevreeën. Uiteindelijk dus best nog genoge om toch kans te maken deze maand.Ik ga proberen het nu even van me af te zetten. Dat is natuurlijk niet simpel, want aanstaande dinsdag gaan we weer naar de fertiliteitskliniek. Ik heb wel schrik dat door die onderzoeken, er schade wordt toegebracht aan mijn baarmoeder waardoor ik eventueel deze maand niet zwanger zal zijn, waar het anders misschien wel had gelukt... is dat mogelijk? Veel succes aan iedereen die dus ook op de wachtbank zit :)
 
Jammer voor jullie @brilaapje en @g-g. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! En sterkte met de menstruatie, dat vind ik ook iedere keer een ramp.
ik had opnieuw een positieve test vandaag, dit keer een duidelijker streepje. Ik merk dat ik erg onrustig en onzeker hiervan word. Ik ben wel blij, maar ook bang dat het weer mis zal gaan. Bij de gedachte dat ik straks weer een echo heb en het weer mis is breekt het zweet me uit. Vandaag mn eerste werkdag maar het lukt me niet echt om me op mijn werk te concentreren. Kon je maar een paar weken fastforwarden. Sorry als ik wat down klink na een positieve test, ik weet dat velen van jullie er om staan te springen. Maar ik merk dat mijn mk (gemiste miskraam met 8wk) de dingen er niet makkelijker op heeft gemaakt. 
 
@ladyance: fijn dat jullie het goed hebben gemaakt! En ook top dat jullie toch nog een kansje hebben. Over dat fertiliteitsonderzoek weet ik niets ben ik bang. 
 
Pyamaday, het is logisch dat je je zorgen maakt. Ik heb vandaag de tweede echo gehad, ben nu 7+3. Weer het hartje zien kloppen en zelfs ook gehoord. Maar ik ben ook bang. Wij zijn ons zoontje verloren na 28 weken zwangerschap. Waar iedereen bang is voor de eerste 12 weken, ben ik dat de hele zwangerschap. 10% kans op een miskraam, man wat vond ik dat eng de eerste zwangerschap. Nu zeggen me die percentages niets meer, kans op doodgeboorte is 0,5% en daar zaten wij dan bij. 
Wanneer heb jij je eerste echo?
Ik ben dankbaar dat ik weer zo snel zwanger mocht worden, vooral omdat het bij de eerste ook even duurde. Maar de angst blijft ondanks dat er ook blijdschap is. 
 
Wat ik alle anderen mee wil geven over ruzie om de sex, probeer lief te zijn voor elkaar. Ook ik moest bijna een jaar wachten op de eerste zwangerschap (11 rondes) maar ik heb nooit ruzie gemaakt met mijn man als hij een keer geen zin had omdat hij moe was. Al dat gestress is echt niet goed voor je relatie. Probeer vooral geen ruzie met je partner te maken. En als je merkt dat het een bepaalde druk op hem legt, waarom zeg je dan gewoon niet achteraf dat je je vruchtbare dagen hebt gehad? 
En ik kan wel zeggen laat het los, zo werkt het niet. En nu was ik er ook veel mee bezig omdat die hele cyclus van mij niet op gang wilde komen en toch werd ik de eerste ronde zwanger dit keer. Vind het ook echt het ergste wat mensen kunnen zeggen dat je dan niet zwanger wordt omdat je er te veel mee bezig bent. Net of het dan je eigen schuld is als het niet lukt ?
oh en als jullie afvragen wat ik hier bij nod juli doe, ik volg alle mensen van nod juni weer zoals beloofd ?en uiteraard ook de rest. Succes ladies! Ik leef met jullie allen nog steeds enorm mee! En balen voor degene die ongesteld zijn geworden. Hopelijk snel beter nieuws ! 
 
@ladyance: heel veel succes bij de fertiliteitskliniek. Ik vermoed dat er geen onderzoeken zullen plaatsvinden die schade aan je baarmoeder zullen brengen hoor en denk dat je een inwendige echo zult krijgen. Daar is veel op te zien. 
 
Terug
Bovenaan