@ladyance wat fijn dat het weer goed gaat tussen jullie!
@sunshine spannende tijd! Hopelijk kun je ondanks jouw begrijpelijke angsten wel enorm genieten van het wondertje in je buik!
@kuifje van harte gefeliciteerd! Ik heb er (nog) geen ervaring mee, nooit zwanger geweest nog. Maar ik lees op internet erg veel over vrouwen die de eerste weken bloedverlies hebben, sommige zelfs net zoveel of meer dan bij een menstruatie en zijn bevallen van gezonde kindjes. Het kan natuurlijk van alles betekenen maar ik geloof niet dat het iets geks is. Als je te druk maakt, kun je dan niet alsnog terecht bij een VK of ZH? Geniet van de zwangerschap en ik hoop met jou mee dat het een gezond kindje mag worden ?
@de andere dames die in spanning zitten vanwege een positieve test! Gefeliciteerd en probeer te ontspannen! Ik denk dat ik mij ook dood ongerust maak, maar 9 maanden gaan dan erg lang duren dus probeer er ook enorm van te genieten! ?
@joena haha, nou jij klinkt anders ook heel rustig eronder! Ik hoop echt dat het raak is, en jullie positief nieuws zullen krijgen! ?