NOD Juli 2018

@pyajamadag ik voel met je mee! Ik wil ook doorspoelen naar 30 juli! Dan precies 7 weken. Maar het gaat zoooo super traag. Maar dat is de onzekerheid na een mk heel herkenbaar. Bij alle langdurige krampen of wat dan ook schiet ik in de stress.. 
@sunshine. Jeetje wat heftig zeg! Snap jou ook wel goed, en wel fijn dat je nu weer zwanger bent! Geniet ervan! 
 
 
Hoi allemaal,
Morgen is mijn nod. Maandag had ik al een positieve zwangerschapstest in handen en vanmorgen ook een hele duidelijke. De test is mooi opgelopen.
Alleen twee uur geleden zat er in mijn witte ondergoed ineens een bruine vlek. Beetje alsof het je laatste dag van de menstruatie is. Daarbij heb ik (nog steeds ) een beetje kramp. Trekkerig gevoel in mn buik. 
Wie heeft dit eens een keer gehad? Of er van gehoord? 
Ik heb gebeld met de vk. Die geeft aan dat het een innesteling "bloeding" kan zijn. Maar met 6 weken kan er met een echo iets gezien worden. 
Ik word hier zo onzeker van omdat het vorige maand in een vroege mk eindigde. ?
 
 
Hoi Kuifje,
gefeliciteerd! Ik plaatste net als jij gister bijna het zelfde bericht.. ben nu 4+4 en raakte ook in paniek.  Ik had het alleen met afvegen en wel erge krampen. Die echt uren duurde.. door mijn eerdere miskraam bedenk ik wel telkens.. zolang ik niet net als toen op de grond lag te huilen van de pijn denk ik nog dat het goed is..  ik krijg pas bij de vk een echo met 7,5 week. In het zhuis krijg ik hem op precies 7.  Het is rot, maar ik lees en hoor ook veel dat het innesteling is en je bloed nu heel snel. 
Vandaag is alles weer rustig met beetje zeur gevoel onderin. Ga voor je duimen dat het ook lekker blijft plakken!
 
@ladyance wat fijn dat het weer goed gaat tussen jullie! 
@sunshine spannende tijd! Hopelijk kun je ondanks jouw begrijpelijke angsten wel enorm genieten van het wondertje in je buik! 
@kuifje van harte gefeliciteerd! Ik heb er (nog) geen ervaring mee, nooit zwanger geweest nog. Maar ik lees op internet erg veel over vrouwen die de eerste weken bloedverlies hebben, sommige zelfs net zoveel of meer dan bij een menstruatie en zijn bevallen van gezonde kindjes. Het kan natuurlijk van alles betekenen maar ik geloof niet dat het iets geks is. Als je te druk maakt, kun je dan niet alsnog terecht bij een VK of ZH? Geniet van de zwangerschap en ik hoop met jou mee dat het een gezond kindje mag worden ?
@de andere dames die in spanning zitten vanwege een positieve test! Gefeliciteerd en probeer te ontspannen! Ik denk dat ik mij ook dood ongerust maak, maar 9 maanden gaan dan erg lang duren dus probeer er ook enorm van te genieten! ? 
@joena haha, nou jij klinkt anders ook heel rustig eronder! Ik hoop echt dat het raak is, en jullie positief nieuws zullen krijgen! ?
 
Spannend wederom..
@kuifje zolang je geen echte buikpijn krijgt met helder rood en ruimer bloedverlies ziet het er volgens mij gewoon goed uit. Ik heb zelf een vroege mk gehad dat begon met een drupje helder rood bloed maar veranderde al snel in een menstruatieachtige periode.
 
Nu de 3e poging na de mk hier. Ca 8mnd bezig met een ietwat irregulaire cyclus :(.. 12 dagen voor nod 
 
Ik moet even iets met jullie delen dames!?
Ik werk in de buitendienst dus sta elke dag ergens anders. Nu kwam ik vandaag een oud collega tegen. Heel leuk allemaal. Ze vroeg of ik zwanger was. ?
Ze was er heilig van overtuigt terwijl ik antwoorden met nee dat ben ik niet. Ik weet het ook echt niet. Ze vroeg het zelf daarna nog een keer. 
Stomme situatie als je graag zwanger wil zijn.
 
Dank jullie wel allemaal voor de lieve woorden. 
 
En beautygirl, dat zei mijn schoonzusje ook tegen mij. Blijkbaar straal ik. Tenminste dat zegt zij. En zelfs onze directeur die het gevoel van een aardappel heeft zag het ?
 
Terug
Bovenaan