NOD Juli 2018

Kuifje en Smpje ik duim heel hard voor jullie dat alles netjes gaat zoals het hoort en blijft plakken.
Ik heb vorige week mn eisprong gehad en nu opeens weer van dat vruchtbaar achtige slijm? Is iemand hier bekend mee? ook lichte steekjes in mn buik. 
 
Ik kan er niets aan doen maar telkens als ik de afgelopen week het nieuws las over de rode duivels dacht ik aan dit forum. Nu maar hopen dat nu die rode duivels niet door zijn ze bij jullie allemaal ook wegblijven ?
 
Toch vind ik dat sowieso best rare vragen, privé ook wel! Ik had vorige maand een babyshower, en nu net een nieuw huis gekocht. Hoe vaak ik wel niet de vraag krijg wanneer er nou eens kinderen komen...? En sinds een maand ongeveer weet ik me dan ook gewoon geen houding te geven. De wens wordt steeds groter en sterker en zou wel willen uitschreeuwen dan. Hoe gaan jullie daar allemaal mee om eigenlijk? Of heb ik gewoon botte vrienden?
 
euwh hahah nouja we wachten lekker door! Jammer heh dat al die symtomen zo vaag zijn.
Ik ging met mijn vader een ebike kopen voor mezelf vandaag. Stond daar met  enorme smoes aan mn vader te verkopen dat er over 3 tot 5 jaar wel een kinderzitje op moet kunnen. He trapte er in zeer reele eis vond hij?.
Mijn collegas vragen er ook veel naar ik vind het antwoord ook wel lastig. Ik zeg elke keer maar “zo ver ik weet niet;)” op de vraag of ik zwanger ben. 
Ik vind die vragen niet echt gepast je weet nooit of iemand al heel lang bezig is of misschien wel geen kinderen kan krijgen. Zelf vraag ik het nooiit aan anderen.
 
 
Misschien brengt het geluk dat de rode duivels eruit liggen;). Vinden wij niet erg als ze er bij ons ook een maand of 9 uitliggen.
 
Nou beautygirl, bij mij zie je het wel degelijk aan mn buik!
met 4 weken ook al! Met 5 nu steeds meer, broeken zitten strak en zeker 4 cm gegroeid in buikomvang in 1 week!! Dus het kan zeker!
Ik heb 26 juli eerste echo! Wel inwendig, net voor me vakantie ???
Direct na me vakantie staat de termijn echo gepland
 
Terug
Bovenaan