NOD Juli 2018

Ik vind het ook brutaal om te vragen of je al kinderen wilt. Vooral als het langer duurt of niet wil... het kan pijnlijk zijn. 
Beautygirl wat een subtiele opmerking dan *not*. Ik zou vragen hoeveel weken vloeibaar voedsel ze wil eten ? sorry maar word daar zo sarcastisch van!  Ik heb nu ik zwanger ben weer meer last van eczeem. Mensen die ik niet goed ken hoeven daar dus niets van te zeggen vind ik! Zo vroeg iemand die ik op de verjaardag van de buren zag of ik nou zoveel last van eczeem had. Mijn antwoord was : en jij? Heb jij zo’n last van overgewicht? 
Nou dat was uit den boze. Ik heb uitgelegd dat ik net zo onzeker ben over eczeem als mensen zijn met overgewicht. Pas toen leek ze het te begrijpen. 
Gelukkig is mijn eczeem inmiddels wel weer onder controle ?
 
Nee zeg, ik zou dat zelf echt nooit vragen, je kan de ander zo erg in verlegenheid brengen en in onzekerheid. Gekke vraag, hoe ik er zelf mee om zou gaan...uhmmm idd zeggen          " voor zover ik weet niet" en " goh, jij durft, miss probeer ik het al 4 jaar Of kan ik ze niet krijgen" dan breng je hun in verlegenheid en schaamte haha...bij bepaalde mensen kan dat heus;)  ik vind het iig niet kunnen. Ik vind het net zo stom als " waarom heb jij nog geen vriend" als je vrijgezel bent zoals vriendin van mij van 35 jaar. Alsof dat moet? Of bij een pakje boter zitten? Echt lomp...
Zo......haha
 
Nou hier hele dag steekjes onderin. Hopelijk vindt er een verhuizing plaats daarbinnen haha. 
Vanmiddag spontaan huilen, ik was in heet bad gegaan omdat ik spierpijn heb en wilde ontspannen, daarna in paniek want miss is dat te heet voor evt ei en zaadje, met mijn man over gehad en moest huilen, alle spanning kwam eruit!! ik wil al zooo lang een 3de maar mijn man moest nog wennen aan idee, nu 2de maand ervoor bezig en zo ontzettend blij dat ik mezelf gek maak en bang ben dat het nu niet meer lukt. Pfff drama drama i know ;)  soms heb je dat. Verder alles oké hoor haha. Emo muts nu even. 
 
Zo herkenbaar al die persoonlijke vragen en opmerkingen over kinderen en zwangerschap.. al heb ik zelf in het verleden er ook wel eens uitgefloept of een vriendin wellicht al bezig was met proberen, maar was ik me toen ook van geen kwaad bewust.
Hopelijk kan iedereen binnenkort goed nieuws vieren en dit naar buiten brengen wanneer ze wil. 
 
Dank je wel meiden! Hopen maar dat dit allemaal niets te betekenen heeft.
Ik heb vanmiddag de VK gebeld, ze belt mij morgen terug. Ze gaf aan dat ze dan sowieso een afspraak met mij maakt voor wanneer ik op de 6 weken zit. 
Ik heb net een ovulatietest gebruikt als zijnde een zwangerschapstest. Hij werd echt direct positief. Morgen ochtend weer een test doen met een zwangerschapstest. 
Die 7,5 week is toch best ver? Kun je niet een andere proberen waar je misschien eerder mag komen? Volgens mij kun je met 6 weken wel al iets zien begrijp ik.  
 
@sunshine het was ook echt niet slim. Ze heeft zelf enorm overgewicht dus dag scheelt. Ik was dus ook nog met een klant bezig. En mijn make-upbelt had ik om dus dan lijkt het misschien zo.
@epf oh echt? We gaan het zien eind volgende week ergens
 
Een vriendin van me is al bijna 3 jaar bezig. Ze gaan volgend jaar de medische molen in als het dan nog niet gelukt is. Ze had een foto op IG gepost en haar man had toevallig zijn hand op haar buik. Daar kwam dus ook de vraag uit voort. Oké het leek idd zo maar om het nou te vragen ....
 
@Kuifje: ik hoop dat het goed blijft gaan. Wanneer ben je zes weken? Hopelijk zie je dan gewoon een kloppend hartje. Mijn zus vloeide alle zwangerschappen, zelfs helderrood bloedverlies. Alles is goed gegaan maar wat het was ? Het is eng en het hoort niet. Ik heb bruinverlies gehad de laatste twee maanden van mijn eerste zwangerschap Het heeft niets te maken met de doodgeboorte van ons zoontje maar toch voelde ik me er nooit prettig bij ...
 
@Kuifje gefeliciteerd! Ik lees dat je 5 dagen voor Nod getest hebt. Had je bepaalde symptomen of was het nieuwsgierigheid? Ben gewoon benieuwd hihi ? .binnen hoeveel maanden was je zwanger als ik vragen mag??soms voel je niks...en de andere keer vanalles... Zelf vond ik dat ik sinds een paar dagen straal....en m'n nagekstynagel zei het ook..maarja kan wat betekenen of ook weer niet..vervekend ?? ik moet nog een paar dagen voor m'n nod... 
M'n zwager heeft t geluk dat t snel gelukt is...en hij zegt ja ontspannen erin gaan en er geen druk op zetten...? Ik denk dat t ook gewoon puur geluk hebben is... 
 
Terug
Bovenaan