@Sunshine: wat ontzettend triest dat je je kindje hebt verloren. Dat lijkt me zo verschrikkelijk. Daar zijn geen woorden voor. En ik kan me voorstellen dat je dan je hele nieuwe zwangerschap onzeker en angstig blijft. Wel heel fijn dat je weer zwanger bent en ondanks alles klink je wel heel positief, wat ik superknap vind van je. Ik schrik ervan hoe vaak dit toch nog voorkomt. Een goede kennis van me met 25 weken. Gelukkig is ze net bevallen van haar voldragen tweede zoon en kreeg ik eergisteren het geboortekaartje binnen. Soms word ik een beetje moe van die jongen/meisje discussies, van mensen die perse een meisje of perse een jongen willen. Het is en blijft een wonder om een kindje te krijgen, wees dankbaar voor een gezond kind. Wat maakt het in vredesnaam uit of het een jongetje of een meisje is?
Ik zit trouwens nog steeds voor mijn NOD. Heb twee dagen geleden mijn eerste positieve test in handen gehad. Dus ik wacht nog wel een week of twee voordat ik de VK ga bellen denk ik. Met mijn vorige mk was er niks aan de hand, totdat ik mijn eerste echo kreeg. Toen hoorde ik al aan de stem van de VK dat het niet goed was. Een week later kwam de mk daadwerkelijk op gang.
Wel vreemd hoe veel verschil er zit tussen VK praktijken in wanneer je je eerste echo krijgt. Mijn schoonzusje dus pas met 10 weken. Ik begrijp wel dat je als je een mk hebt gehad evt eerder langs kan, als je je zorgen maakt.
@Kuifje: gefeliciteerd! Ik denk dat we bijna net zo ver zijn. Zaterdag is mijn NOD. Zo lang je niet heel veel bloed verliest is er waarschijnlijk niks aan de hand.
@Joena: ik voelde deze keer mijn eisprong ook niet (wel ovulatietest gedaan) en bij mij was het wel raak! Je weet het nooit! En inderdaad: positieve test hier en alleen last van een beetje opgeblazen gevoel. (bijna) geen misselijkheid dit keer.