NOD Juli 2018

Ik vind het ongepast van mensen om ernaar te vragen.  Miss is iemand wel gewoon aangekomen en dan ga je vragen: ben je zwanger ?? Alsof iemand dik is ofzo hahahaha. Ik vind dat mensen daar een beetje mee op moeten passen. Niet iedereen die klaar is voor een baby, die is direct zwanger. 
Wat spannend alle verhalen meiden. En wat je wel en niet voelt.. of toch niet... of juist weer wel. Maarja ik heb de afgelopen maanden al zoveel symptonen voorbij horen komen. En ook toen werden meiden ongesteld. Dus ik probeer echt nergens op te letten. Want sommige zijn zwanger en merkte echt niks. Dus ja ??? Zolang je nooit zwanger bent geweest weet je toch niet hoe je erop reageert...
Ik baal wel dat ik niks van mn eisprong heb gevoeld deze maand. Andere maanden had ik soms echt steken links of rechtsonder. Waarom dat nu al 2 maanden weg is ?????
 
 
@Sunshine: wat ontzettend triest dat je je kindje hebt verloren. Dat lijkt me zo verschrikkelijk. Daar zijn geen woorden voor. En ik kan me voorstellen dat je dan je hele nieuwe zwangerschap onzeker en angstig blijft. Wel heel fijn dat je weer zwanger bent en ondanks alles klink je wel heel positief, wat ik superknap vind van je. Ik schrik ervan hoe vaak dit toch nog voorkomt. Een goede kennis van me met 25 weken. Gelukkig is ze net bevallen van haar voldragen tweede zoon en kreeg ik eergisteren het geboortekaartje binnen. Soms word ik een beetje moe van die jongen/meisje discussies, van mensen die perse een meisje of perse een jongen willen. Het is en blijft een wonder om een kindje te krijgen, wees dankbaar voor een gezond kind. Wat maakt het in vredesnaam uit of het een jongetje of een meisje is?
Ik zit trouwens nog steeds voor mijn NOD. Heb twee dagen geleden mijn eerste positieve test in handen gehad. Dus ik wacht nog wel een week of twee voordat ik de VK ga bellen denk ik. Met mijn vorige mk was er niks aan de hand, totdat ik mijn eerste echo kreeg. Toen hoorde ik al aan de stem van de VK dat het niet goed was. Een week later kwam de mk daadwerkelijk op gang.
Wel vreemd hoe veel verschil er zit tussen VK praktijken in wanneer je je eerste echo krijgt. Mijn schoonzusje dus pas met 10 weken. Ik begrijp wel dat je als je een mk hebt gehad evt eerder langs kan, als je je zorgen maakt.
@Kuifje: gefeliciteerd! Ik denk dat we bijna net zo ver zijn. Zaterdag is mijn NOD. Zo lang je niet heel veel bloed verliest is er waarschijnlijk niks aan de hand.
@Joena: ik voelde deze keer mijn eisprong ook niet (wel ovulatietest gedaan) en bij mij was het wel raak! Je weet het nooit! En inderdaad: positieve test hier en alleen last van een beetje opgeblazen gevoel. (bijna) geen misselijkheid dit keer.
 
Spannend weer iedereen!
idd echt ongepast om te vragen zeg mij word het ook vaak gevraagd door klanten en vind dit echt moeilijk worden zijn nu in ronde 15...
had gister mijn NOD smorgens en savonds roze met afvegen en vandaag  iets “meer” bloed verlies geen oud bloed maar bijna niks ook 0 kramp voel me niet ongie beetje opgeblazen meer.. Heb normaal 1x iets roze en meteen heel erg ongesteld al 14 rondes gaat dat zo.
 
 
@pyamadag dank je wel voor je lieve woorden. Ik snap wat je zegt over jongen/meisje. Ik begrijp dat ook niet. Het is en blijft een wonder. Verhalen zoals van je kennis doen me goed. Ik zal ook pas gerustgesteld zijn als ik bevallen ben van een levend kindje. 
Is dit trouwens je eerste zwangerschap? (Ik dacht van wel maar weet niet zeker?). Gefeliciteerd !! Bij mijn VK kreeg ik bij de eerste zwangerschap met 8 weken de eerste echo. Nu bij de gyn met 6 weken en met 7,5. En nu over twee weken weer maar dat komt dus door mijn verleden. Maar wachten tot 10 weken is best lang ....
 
Eigelijk weet ik dat het bijna niet raak kan zijn zou me echt verbazen even morgen ochtend afwachten en dan zal denk ik toch maar testje doen dan weet ik het zeker kan je het los laten.
zo anders als normaal hopelijk niet dat nu Mn cyclus nog raar gaat doen naar meer dan een jaar geen hormonen enz
 
 
Avb hou jij je temp niet bij toevallig? Wat heftig te lezen dat je inmiddels in ronde 15 zit. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden. 
 
Terug
Bovenaan