NOD Juli 2018

Avb89: wat ik fijn vond aan temperaturen is dat ik wist dat ik ongesteld zou worden want dan was mijn temp flink gezakt. En bij licht bloedverlies hield ik dan geen hoop. En de laatste keer had ik bloedverlies en bleef mijn temp hoog en was het de innesteling. Het gaf mij iets meer houvast. Maar om je eisprong te vinden, vind ik ovu testen beter. Bij tempen kom je pas na je eisprong erachter wanneer die was. 
 
Lief van je Dankje.
fijn van je echo vandaag! Hoop voor jou dat je er van kan genieten maar dat is erg spannend elke dag lijkt me..
dikke knuffel van hier!
 
Oké ja heb eigelijk nooit hoop ben altijd meteen goed ongesteld eerste en tweede dag best erg maar nu niet dus idd nu wel ongegronde hoop ?
 
@Avb: ik hoop zo voor je dat je menstruatie uit blijft! Fingers crossd dat het deze keer wel raak is. Ronde 15.. PFf meid.
@Sunshine: Fijn dat je blij van dit verhaal wordt. Ik maak het niet van heel dichtbij mee, maar ik zie wel haar verdriet en ik hoop zo dat haar 2e kindje er een beetje de scherpe randjes er voor haar vanaf haalt. Haar zwangerschap was ook onzeker, maar toen ze eenmaal over de 30 weken was ging het wel beter. Ik hoop voor jou ook dat je er op momentjes toch een klein beetje van kan genieten.
 
Pyamadag je zegt het precies zoals het is over die scherpe kantjes .... ❤️ 
Hoe verliep je zwangerschap van je zoontje ? Heb je een fijne zwangerschap gehad of veel last ban kwaaltjes? En nu?
 
Terug
Bovenaan