NOD Juli 2018

Ik had toen veel last in het eerste trimester, maar dat was ook omdat ik mijn anti depressiva aan het afbouwen was. Mijn 1e zwangerschap was niet gepland, maar zeer gewenst. Daardoor ben ik van de ene op de andere dag gestopt, en dat was vrij hard ' cold turkey' zeg maar. Dus lastig om ook in te schatten wat zwangerschapsverschijnselen waren en wat door de medicijnen kwam. Gelukkig ging dat heel goed, maar daardoor was het wel pittig. Het derde trimester werd zwaar omdat ik een heupdysplasie heb en ik last kreeg van bekkeninstabiliteit. Maar gezien mijn voorgeschiedenis viel het allemaal best mee. Een vriendin van mij is met bekkeninstabiliteit in een rolstoel beland, dus wat dat betreft heb ik geluk gehad.
Waar ik vooral spijt van heb is dat ik niet meer foto's van mijn bolle buik heb. Mijn man is niet zo foto-erig en ik voelde me vaak een enorme walvis en weinig sexy.. Ga ik deze keer anders aanpakken :D.
Nu nog weinig last, maar is ook nog te vroeg :D.
 
 
 
Oh heftig zeg maar wat ben je sterk door zo ineens te stoppen met je medicatie. 
Helaas had ik ook klachten van mijn bekken icm met een scheefstaande stuit. Maarbik genoot toch ondanks dat. 
Sommigen hebben al erg vroeg kwaaltjes. Ik had alleen last van extreme moeheid en een lastige stoelgang en toen wist ik het bijna zeker. Had dat bij mijn zoontje ook. 
 
@Sunshinexxx Wat vreselijk om te horen dat je een kindje bent verloren. 
zoals ik het uitreken ben ik 29 juli, 6 weken. 
@ krokusjes. Vorige maand had ik ook 5 dagen voor nod een positieve test. Die liep niet mooi op. Toen ging het ook mis. 
Deze keer moest ik, zag ik gisteren,  de 12e ongesteld worden. Ik had een positieve test op 6 dagen voor mijn nod en deze is wel mooi opgelopen.  Vanmorgen ook een goede test in handen.
Ik had al snel symptomen. keelpijn en misselijk. Dit herkende ik meteen van degene vorige keer. Je kunt dus weldegelijk heel snel symptomen hebben. 
Ik heb alleen steeds meer het gevoel dat mijn menstruatie eraan komt. Mijn buik voelt gewoon zo. Dat bevalt me echt totaal niet. Naar de wc gaan stel ik uit omdat ik bang ben iets te zien. 
 
@sunshine: jammer dat je zo moe bent! Hopelijk wordt dat snel minder. Ook een jongetje dus ✨?. Knuffel. 
@kuifje, wat naar voor je dat je zo onzeker bent. Snap het heel goed. Maar een oplopende test is een heel goed teken! Even afwachten nog.
 
Fijn kuifje, de pplopendevtest hoor
 Komt vast helemaal goed. 
Vanaf wanneer werd je misselijk eigenlijk? Hoeveel dagen na je evt ovulatie? 
Avb ik duim heel hard mee! 
 
 
Wat een spanning op het forum zowel de dames met een positieve test als dames die moeten wachten op hun NOD. 
Ik duim voor jullie allemaal! 
Ik ben dit weekend niet zoveel online in verband met werk, etentjes en een 1 daagde vakantie. Ik probeer af en toe even online te komen. Even wat stiller vanaf mijn kant, maar even veel afleiding hebben. Al gaat het deze cylcus heel erg goed. Komt ook door de vakantie denk ik.
 
Hmmm ik snap deze maand niks van mijn temperatuur :(  het weer helpt ook niet mee, vorige week heet en nu weer frisser. 
Na mijn ei was het 36.8 dag erna 37 dan 36.8 en nu weer 37.0  mijn grafiek lijkt wel een gebergte! Hoopte op een stijging om eisprong bevestiging maar helaas...
Mijn cervix is absoluut niet meer vruchtbaarachtig dus ga er niet vanuit dat mijn ei nog moet komen. Wat nu? Denk afwachten he...ik ben altijd alles volgens boekje. Weird deze maand zeg. 
 
Terug
Bovenaan