Ik had toen veel last in het eerste trimester, maar dat was ook omdat ik mijn anti depressiva aan het afbouwen was. Mijn 1e zwangerschap was niet gepland, maar zeer gewenst. Daardoor ben ik van de ene op de andere dag gestopt, en dat was vrij hard ' cold turkey' zeg maar. Dus lastig om ook in te schatten wat zwangerschapsverschijnselen waren en wat door de medicijnen kwam. Gelukkig ging dat heel goed, maar daardoor was het wel pittig. Het derde trimester werd zwaar omdat ik een heupdysplasie heb en ik last kreeg van bekkeninstabiliteit. Maar gezien mijn voorgeschiedenis viel het allemaal best mee. Een vriendin van mij is met bekkeninstabiliteit in een rolstoel beland, dus wat dat betreft heb ik geluk gehad.
Waar ik vooral spijt van heb is dat ik niet meer foto's van mijn bolle buik heb. Mijn man is niet zo foto-erig en ik voelde me vaak een enorme walvis en weinig sexy.. Ga ik deze keer anders aanpakken
.
Nu nog weinig last, maar is ook nog te vroeg
.
Waar ik vooral spijt van heb is dat ik niet meer foto's van mijn bolle buik heb. Mijn man is niet zo foto-erig en ik voelde me vaak een enorme walvis en weinig sexy.. Ga ik deze keer anders aanpakken
Nu nog weinig last, maar is ook nog te vroeg