NOD Juli 2018

@joena haha dankjewel ♡ nou mn schoonzus en zwager hebben vooral een relatie om kinderen groot te brengen niet echt vol liefde naar elkaar ofzo... Dus dat interesseert ze geloof ik niks ?? 
Geen idee wat onze plannen zijn dit weekend, maar 30 graden ? geef mij maar rond de 25 dan heb ik het heet zat! Op t moment ben ik oververhit haha geen zon voor nodig. 
Maar genieten doen wij iedere dag, van elkaar van onze lieve hond en ons leventje ?? 
Fijn weekend allemaal!! 

Iemand die mij even kan helpen ?
Nu nog 4 dagen dus voor NOD. Ik had gelezen dat een positieve ovutest ook wel eens goed zou kunnen zijn aangezien ik die nog had liggen en een zwangerschapstest niet wou ik het eens een kans geven maar nu twijfel ik wat te doen ?.  Heb 2 strepen staan maar kan er niet goed aan uit ? ik zie beide strepen duidelijk de ene lijkt wel donkerder dan de andere. Zou ik gewoon een test doen of nog wachten ??

Ovulatietesten zijn ovulatietesten .... ik begrijp niet zo goed waarom mensen dan een ovulatietest doen om te kijken of ze zwanger zijn. Daar zijn toch zwangerschapstesten voor ??. Als je het graag wilt weten Nroxy, zou ik voor een early zwangerschapstest gaan. Dan weet je het zeker. En ik hoop voor je dat deze positief is!!! Succes !

Sunshine ik snap wel wat je bedoeld maar had wat verder gezocht en daar stond dat LH en HCG dezelfde molecule zijn. Daarom kon het mogelijk zijn om een ovutest te doen en kan die in sommige gevallen een zwangerschap aanduiden. We zien wel ik wil nu ook niet te hard van stapel lopen ?

Inderdaad Sunshine, ik sluit me bij jou aan (excuses voor iedereen die nu op zn teentjes is getrapt). Ik zou naar de Kruidvat fietsen, voor €5 een verpakking halen met 2 testen. De eerste morgenochtend gebruiken (voor je NOD zou ik echt ochtendurine gebruiken) , en de tweede gebruiken voor een paar dagen later. Of beter: ik zou 3 dagen geduld proberen op te brengen haha. Maar dit is een discussie die meermaals weer terug komt op elk forum

Ananasss ik werk bij Kruidvat dus dat is geen probleem ik doe morgenvroeg gewoon een testje wie niet waagt niet wint ?

Terug
Bovenaan