NOD Juli 2018

Ik ben vandaag 4 dagen na nod. Woensdag (2 dagen naar nod dus) teste ik nog negatief. Ik probeer echt te wachten tot zondag ochtend nu. Als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een early test. Bij mijn eerste (dit zou de 3e worden) teste ik op nod ook negatief en 3 dagen later alsnog positief.
Bij de eerste en tweede het geluk gehad met de eerste poging zwanger te zijn. (tussen eerste en tweede geen eens ongesteld geworden)  ben echt enorm verwend dus wat dat betreft. Nu ben ik inmiddels 1x ongesteld geweest. Dikke kans dat mijn cyclus na natuurlijk alles behalve regelmatig is en de menstruatie er gewoon aankomt. Stiekem hoop ik natuurlijk dat ik nog 1 x zoveel mazzel heb dat 't weer zo vlot gaat. ?

@wannabemom: logisch dat je je ongerust maakt! Ik zou ook idd de vlos even bellen. Te veel medische dingen weten is echt niet goed voor je als je zwanger bent. Maar laat het voor de zekerheid even checken. Je wilt idd geen buitenbaarmoederlijke zs. 
over dat tegen beter weten in testen verslijten: guilty! Alsof je een soort zekerheid hebt met dat stomme streepje. Het slaat nergens op maar ik klamp me er toch een beetje aan vast. Afleiding zoeken maar...

@pyjamadag en @Nroxy ik ben nog niet zwanger, althans niet dat ik weet, cyclus dag 26 van de gemiddeld 33. Ik weet niet wanneer je met een bbz gevaar loopt en behandeld moet worden. Ik lees over bloedverlies ed en dat heb ik niet. Alleen een heel weeig en kramp achtig gevoel, en ik kan niet plaatsen waar t vandaan komt. Misschien helemaal niks met zwanger te maken maar ik ben nogal paniekerig aangelegd haha. 
Is t dan niet raar om de verloskundige te bellen? 

@Kuifje dat is vrij vlot ja de symptomen. Wel fijn dat je vanmorgen een goede test in handen had. Ze zeggen dat het kan voelen als menstruatie..een zwangerschap. Ik snap dat je bang bent om naar de wc te gaan. Desnoods test je even een paar dagen achter elkaar om te zien hoe de streep is. Zodat je miss wat meer gerust gesteld wordt...je zal de VK denk ik al wel gebeld hebben ofniet voor het gevoel wat je hebt?

@wannabemom ik zou ook echt even bellen. Al is het gewoon even voor de zekerheid. Wij hopen allemaal dat het niet is wat je denk. 

@wannabemom: ik zou de VK niet bellen omdat de testen uitwijzen dat je niet zwanger bent. Ik zou in jouw geval de huisarts eerst bellen. 

Terug
Bovenaan