NOD Juli 2018

Thx Joena. Rest alleen nog....geduld ??
Geen idee wat dat is... Ik heb vandaag alleen constant nattigheid. In mijn string elke keer wittig. Soms veel, soms weinig en bh zit erg strak. Moet nog ruim een week wachten haha. Help. 

Nroxy, ik zou even wachten met testen nog. Ik las vanmorgen of gister ook iemand hier die wilde testen? Met als reden, dan weet ik het zeker en kan ik door naar volgende reden....maar dan ben je eigenlijk nog steeds niet zeker. Bij negatief en geen menstruatie kun je nog steeds zwanger zijn. Dus...wacht nog even tot je NOD, we slepen je er doorheen girllll. 

De ovulatietest zou het eea kunnen meten maar echt...dit wil niet zeggen dat hij bij jou nu het juiste aangeeft. Nu heb je een test gedaan omdat je wilde weten of je zwanger bent, hij is "positief" en nu weet je het nog steeds niet zeg je. Echt, wacht even nog meid. Zet hem op. X

@Christaa: ik ben heel benieuwd, ik hoop op om een mooi streepje voor je.
Ik had vanochtend weer een wat donkerder streepje. Morgen NOD. De test aan een goede vriendin laten zien en die vond hem toch een behoorlijke knaltest voor zo'n vroege test, dus dat geeft hoop! Ik blijf een beetje zenuwachtig, je kan alleen maar afwachten. Frustrerend dit. Ik heb echt een enorm opgeblazen gevoel, hoop niet dat het toch een aandienende menstruatie is. Maar ergens voelt het toch anders.

Ja citrus geeft toch echt wel het beste advies! Wachten is beter, je menstruatie is de beste test. 
Maar als je echt niet kan wachten, dan ochtend urine en early test. 
De meiden die zeggen dat je geduld moet hebben... is wel t beste maar ik denk dat de meeste hier op t forum al meerdere testen,  tegen beter weten in, hebben verslonden. Waaronder ik zelf ook haha. Ongeduldig, te graag willen, en symptomen hebben die je niet kan plaatsten, hup testje! 
Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt! Dat is het beste. Alleen wees bij een negatieve test niet TE teleurgesteld het kan alle kanten op gaan. ???

Ik moet even wat kwijt... maak mij een beetje zorgen ? 
Heb sinds 15.00 vandaag steken in mn lies/onderbuik maar echt pijnlijk ben er naar van. Ik ben medisch onderlegd qua alle mogelijke aandoeningen en ziektes (niet handig haha) Maar ben zo bang dat ik zometeen een buiten baarmoederlijke zwangerschap heb ofzo. Ben vandaag een beetje van het negatieve en klagen ?

@Wannabemom ik snap dat je bang bent nu. Kan je niet even naar VK bellen om te vragen ? 
@citrus ja misschien toch wel afwachten. De laatste maanden had ik zo iets van okee vandaag ongesteld worden. Dus niet echt mee bezig. Nu voelde ik me gewoon anders en ik dacht zou het nu wel zijn. Dus nu hoop ik weer dat ze er niet gaan doorkomen. Dus ik denk dat ik sowieso ga teleurgesteld zijn moest het niet zo zijn.... Maar we zien wel dan ,?

Terug
Bovenaan