NOD Juli 2018

Ook als je zwanger bent heb je af en toe menstruatie achtige pijntjes maar die verdwijnen snel! 
Ik ben nu 5.2 en denk af en toe nog steeds; nuuu wordt ik ongi! Maar nee gelukkig niet! Krampjes verdwijnen met een paar minuutjes maar voelen wel echt als menstruatie. 
Het zal met groeien vd baarmoeder te maken hebben

Thanks voor de tips dames! Vanmiddag waren de steken erg, niet lang eerder erg aanwezig. nu minder erg en af en toe. Maarja we zullen het zien ? als het maandag nog steeds is bel ik de HA even. VK heeft inderdaad geen nut zoals Sunshine zegt, pas als ik een positieve test heb. 
Morgen 6 dagen voor NOD dus we zullen deze maand weer afwachten! Ik zelf denk dat de menstruatie eerder gaat komen of dat er iets anders loos is. 

Misschien is het inderdaad innesteling of een teken van zwangerschap? 
Ik had gisterenavond een enorm opgezwollen buik. Vooral onderbuik! Het bevalt me ook wel om weinig op het forum active te zijn. Want dan ben ik er nog minder mee bezig. Hopelijk is het snel 5 uur zodat ik naar huis kan en weekend heb

Vandaag mn nod.. gisteravond een negatieve test en vooralsnog geen menstruatie.. keep up the hope dan maar ;p

Maar dames, een lichte streep is ook een streep. Er komt geen streep als je geen hcg hebt en dat heb je alleen als je zwanger bent xD

Hoi ladies,
misschien merken jullie wel dat ik wat minder actief ben. Ik merk dat dat wat meer rust geeft en zorgt dat ik er minder obsessief mee bezig ben. Ik lees wel al jullie reacties hoor! Wat een spannende tijd!
Ik zit nu op dag 13 van de +/- 27 en nog geen ei gehad. Vorige cyclus was die ook een paar dagen later dan dat de app voorspelde. Dus we houden het nog wat langer gezellig in de slaapkamer. Het lukt nu ook veel beter om het "verplichte seksen" los te laten. 
Ik duim voor jullie allemaal! ??

@Beautygirl en @sunshine, ja daar dacht ik eerst ook aan... Maar er zijn helemaal geen gegevens over innesteling pijn. Een bloeding wordt nog wel eens ontdekt maar pijn beweren sommige te hebben maar is nooit bewezen dat dat kan... Dus geen idee ? het is na vannacht ook zo goed als weg... tot nu toe dan. Ik denk dat het vroege symptomen zijn van een menstruatie, die ipv de 20e nu ergens al gaat komen... #wachtenwachtenwachten ben er eigenlijk even klaar mee ?

Terug
Bovenaan