NOD Juli 2018

@wannabemom: heftig zeg. Gelukkig is het al minder nu?. Ik weet het ook niet? Had je ook iets bloedverlies ? Want als je zulke pijn en steken hebt van de innesteling dan lijkt het mij ook dat je een innestelingsbloeding krijgt. Bij een bbz verlies je volgens mij ook erg veel bloed. Ik zou het even afwachten... 
@Kimskye: spannend weer! Houd je ons op de hoogte ??
Hier alles verder rustig. Nog steeds. Zit nu op dag  23 van de cyclus. Maar ???? Ik was nieuwsgierig of ik mn eisprong miss weer niet heb wann ik hem moet hebben. Heb dinsdag een dipstick test gedaan en gister ook. Had ze nog liggen. Allebei een heeel licht streepje en dus negatief. Begin me af te vragen of ik hem niet gewoon wat eerder heb gehad deze maand ???. Maarja je weet het nooit.... hopen dat mn cyclus dan eens korter is dan 32/33 dagen! 
Volgende maand ga ik aan de cb ovulatie testen en dan serieus. Tenzij ik preggo ben natuurlijk ?

@joena ja lijkt mij ook... Maar niks, nada no blood. Dus aankijken. Als het deze week aanhoud en iedere keer Smiddags gaat steken ga ik naar de huisarts... dan is er iets anders loos. Ik heb ook wel eens last van een ovariumcyste gehad, schijnt normaal te zijn bij "jonge" vrouwen die in de vruchtbare periode zitten, en als een cyste knapt kan t ook pijn doen, dus misschien is dat t wel ? maar ik wacht vrolijk met jou mee op de NOD. 
Zijn CB ovu testen beter dan de dip testen? Ik heb nu sensi dip testen, ga ik vanaf volgende maand mee beginnen... Geen idee hoe t werkt ? ik ga ook vanaf mn menstruatie mn temp bij houden... eens kijken of ik mn eisprong kan opsporen, kan dat ook nu zijn? Of moet dat perse 14 dagen voor NOD zijn? 

@wannabemom: dipstick werken wel. Alleen moet het testlijntje oplopen en donkerder worden en dan moet je dus wachten tot je piek. En dat kan lastig zijn. Bij cb krijg je een smiley..... en dan gaan de 2 meest vruchtbare dagen in. En hoef je maar te testen tot de smiley en dan klaar. ???

Nee volgens mij niet per se 14 dagen van eisprong tot ovulatie. Ik heb gelezen dat sommige vrouwen later een eisprong hebben en dan na 11-14 dagen ongesteld worden. Ik weet eigenlijk niet of er meer dagen dan 14 tussen je ei en OD kunnen zitten ?

14 dagen hoeft inderdaad niet per se! Zou makkelijk en fijn zijn als t wel zo is haha. Bij mij is t meestal 8 a 9 dagen maar, vorige maand was er ook iemand die laat de eisprong had (cactus, citrus?) De huisarts heeft van de week met een gyn gebeld, mijn korte fase klonk hun echter wel zorgwekkend. Ik zou zeggen: gewoon proberen met die testen! Temperaturen ben ik niet bekend mee, maar dat schijn je pas na een aantal cycli duidelijk te kunnen zien. En O ja, je zie5 pas achteraf wanneer je eisprong was..

@Wannabemom: oh sorry ik had inderdaad niet begrepen dat je nog geen positieve test hebt gehad. En omdat je het had over een buitenbaarmoederlijke zs knoopte ik de eindjes aan elkaar. Maar dan heeft het idd niet heel veel zin om een vlos te bellen. Ik hoop zo voor je dat het geen menstruatie is maar een zwangerschapsverschijnsel. En dat het snel weer over mag zijn. Maar ja, de vorige maand dacht ik ook bijna zeker te weten dat ik zwanger was en daar klopte geen hout van. Zeker is dat we elkaar hier wel een beetje gek maken op dit forum. 
Ik kan je een vakantie naar Italie en flink offline zijn heel erg aanraden!! Bij mij heeft het geholpen ;). Vandaag en NOD en vanochtend een mooie streep. Ze lopen mooi op. Verder voel ik me nog steeds alsof ik een ballon heb ingeslikt.
Al getest @Nroxy?

Hey Pyjamadag nee nog niet getest ik ga gewoon braaf wachten tot dinsdag en dan zien of mijn maandstonden door komen of niet en anders woensdag of donderdag een testje ? heb gelukkige een druk weekend en maandag moet ik werken. Dinsdag en woensdag ben ik dan wel weer thuis en donderdag terug werken. Ze hebben bij ons op het werk ondertussen al een traditie om te testen op het werk ? handig als je bij Kruidvat werkt. Wil het wel zeker weten voor vrijdag want vrijdag gaan we naar een trouw en trouwfeest is in Breda aangezien ik in Antwerpen woon blijven we daar overnachten en kan ik dus ook gewoon drinken omdat ik niet hoef te rijden dus dan wil ik wel zekerheid ?

Wat een spannende verhalen weer allemaal! Ik ben nu lekker op vakantie en kon me deze maand toch al wat beter ontspannen, zeker sinds mijn eisprong vorige week. Echter had ik nu ineens opvallend veel afscheiding, wel gewoon wittig maar veel meer dan anders. Nu gaan de radertjes gelijk weer draaien, oeps! XD 
Gelukkig zijn we nog tm dinsdag weg, dus hopelijk lekker afleiding.

Terug
Bovenaan