NOD Juli 2018

Hier ook meer afscheiding. Alleja gewoon nog afscheiding normaal heb ik paar dagen voor NOD last van vaginale droogte.

@wannabemom ik heb over t algemeen een zeer regelmatige cyclus van 35 dagen, soms een of 2 dagen eerder ongesteld. En altijd een dag van te voren flinke kramp.. en die heb ik ook nog niet gehad, dus ik hou nog steeds hoop xD
Zo niet, tja dan gaan we vrolijk verder volgende week, want t is pas poging 1 ^^ 

@Nroxy: knap dat je zo lang kan wachten hoor! Ik kan dat dus echt niet. Maar het scheelt dat je kan werken. Als je thuis bent is dat toch wat lastiger.

Hallo allemaal,
Hier vanmorgen ook een negatieve test. NOD is maandag pas. Ook besloten om te wachten en het wat meer los te laten. 
Bij mijn vorige zwangerschap was de test ook steeds negatief en bleek ik uiteindelijk al 8 weken zwanger te zijn. Testen vertrouw ik dus niet zo. 
Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws ??
Liefs

Morgen eindelijk testen. Mijn nod was maandag dus morgen 6 dagen na nod. Ik doe een early test dus als die negatief is ga ik niet meer miepen dat ik misschien zwanger kan zijn, want die kans is dan wel uitgesloten, dan komt mijn menstruatie gewoon later.
Hopelijk een positieve test morgen ?(zal wel veel wakker liggen vannacht vrees ik) 

Hallo dames,Ik heb een vraagje, hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik ben met de 7e ronde bezigIk zou 10 juli onge moeten worden, maar tot nu toch niks, geen druppel. Ben altijd tussen 28 en 31 dagen. Sinds week zijn de zijkanten van mn borsten en tepels gevoelig/pijnlijk. En ben ik s avonds misselijk, vanmorgen test gedaan deze was negatief. Ben ik te vroeg geweest met testen of moet ik op mn ong wachten dat deze later is?Want zijn jullie ervaringen?

Terug
Bovenaan