NOD Juli 2018

@Krokusjes ik heb twee afspraken staan bij VK . Ze gaf aan dat bruine afscheiding, beetje bloed, en kleine krampjes en steekjes allemaal bij een beginnende zwangerschap kunnen horen. Alles is nieuw, dus alles is eng. 

Komende week wordt een spannende week voor veel van dames van hier. 
Gaan jullie een early test doen of gewoon tijden/na de NOD testen? 
Ik ga ergens erna testen als het moet. 
Ik moet bekennen dat ik af en toe mijn onderbuik voel en denk af en toe te merken dat ik licht misselijk ben. Maar eigenlijk wanneer ik het denk ben ik het ook al snel weer vergeten omdat ik er niet mee bezig wil zijn. Ben gewoon trots op mezelf dat het lukt.
Vandaag even flinke afleiding door een dagje vakantie te hebben op een camping en lekker van het weer te gaan genieten. 
Geniet van de zon dames, en zet je gedachte even weg van het zwanger worden

@Beautygirl geniet ervan! Ik probeer ook afleiding te vinden en het gaat goed deze maand alleen als er dan toch een gevoel opkomt denk ik er toch weer even aan. Ik wil deze maand afwachten tot menstruatie, omdat mn lichaam eigenlijk nu ook voelt dat het eraan komt. 20e is mijn NOD maarja omdat ik onregelmatig ben wil ik eigenlijk de hele maand afwachten... geen idee of dat gaat lukken haha. 

Dames...ik heb wat. 
Vanmorgen opgestaan met pijnlijke tepels en een daling in temperatuur. Ik dacht eerst aan innesteling, deze had ik vorige maand ook precies op deze dag en 2 dagen later ook lichte bloeding (niet blijven plakken dus) maar....wat als die daling te maken heeft met eisprong? Dus ik een ovu test gedaan en hij knalde de pan uit!! Ik was nogal verbaasd want heb altijd een zeer nette cyclus ban 28 a 29 dagen. Nooit maar dan ook nooit later of eerder. 
Dus dit is toch vreemd? Daling kan innesteling zijn maar ook eisprong. En dan is dat nu en zou ik eigenlijk LH piek niet meer moeten hebben aangezien die komt op 24u voor eisprong en daling op het moment van eisprong. 
Wat moet ik hier nou weer mee haha. 

Ohnee!! Ik had erna een ZT gedaan omdat ik dacht...hmmmm en na ruim half uur zie ik een heel erg licht streepje. Wel na de uiterste "kijktijd" 
Pfffff killing!!! Was geen ochtenduren, dus morgen nog even testen in de vroegte. Zou wel echt heel zijn. 8 dagen voor NOD.
Fingers crossed

Weet iemand dat?? Ipv met ochtendurine testen, 2 uur niks drinken en dan testen?? Heeft dat zelfde effect ongeveer? Je begrijp dat ik niet echt kan wachtend tot morgen ochtend haha. 

Terug
Bovenaan